HolgerL Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvor mange sider er det siden han dro mon tro? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Han var vel her når vi passerte 2000 sider....eller? Edit: SnowDOG_ slaps B|real around and tells him to hurry the fuck up! Endret 6. september 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Han var vel her når vi passerte 2000 sider....eller? Hmm, jeg sjekker litt ut bak i tråden. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 :!: litt gøy da. folka snakker som om det skulle være dommedagen avgjørelse elns! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Blir vel posta flere sider før han får posta sitt innlegg Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Han var vel her når vi passerte 2000 sider....eller? Nei, tror ikke det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 En liten hilsen fra en grønn mann Sitter på velferden her på setermoen der de har noen maskner med svært begrenset tilgjengeligheter så det blir nok bare et kort besøk her. Har fått vent meg til millitæret og har blitt kvitt den følelsen av å være utilpass som fan..dog, det er en normal reakjon så... Har vært på en øvelse så langt, skal på neste øvelse å skyte med laser-utstyr som vi har fått Vi er en en av norges første som får prøve det. Selve vesten kostster 40K Gleder meg sykt. Muttern har fått påvist videre spredning av kreft i levera..ikke den store spredninga heldigvis men...jeg var forberett på det så det går rimelig greit. Ellers så har jeg fått meg dame Og selvsagt noen dager før jeg dro i millitæret så man går her og tripper og sikler etter på dra hjem...Jeg ville ikke at vi skulle bli i lag, pga millitæret men hun ville det og jeg kan bare ikke si nei til det menneske så...jah...her sitter man i limet.. Annette_: Synd at du har blitt singel Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvor mange sider er det siden han dro mon tro? Alt og alt for mange Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Fett å høre siste nytt! De vestene misunner jeg dere for... Du får ønske din mor god bedring fra oss! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Aaaaw Sikkert fint å ha noe å reise hjem til da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Fan jeg merker at jeg savner dere altså.. Bare 2-3 uker, men fan heller...virker som en evighet...hva har skjedd mens jeg har vært borte? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) @ tor_erik Endret 6. september 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Har vært på en øvelse så langt, skal på neste øvelse å skyte med laser-utstyr som vi har fått Vi er en en av norges første som får prøve det. Selve vesten kostster 40K Gleder meg sykt. :!: vi får følge med i avisa da.. *div. ulykker* Muttern har fått påvist videre spredning av kreft i levera..ikke den store spredninga heldigvis men...jeg var forberett på det så det går rimelig greit. sucks.. kjenner noen som nettop fikk det samma lykke til med dama Endret 6. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Gratulerer med dame B|Real Funnet ut om du skal være 3 mnd rekrutt på Setermoen eller om det blir hele 1.gangstjenesten? Tror det er vanlig med 3mnd rekrutt og så overflytting Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) hva har skjedd mens jeg har vært borte? Jeg fikk lappen for en tre uker siden! ...Og smelte bilen litt i helgen... Men det var ikke noe alvorlig, ikke så fælt økonomisk heller. Endret 6. september 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Fan jeg merker at jeg savner dere altså..Bare 2-3 uker, men fan heller...virker som en evighet...hva har skjedd mens jeg har vært borte? Forumet er vel ved det samme gamle. Men fondus er vekk. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Fan jeg merker at jeg savner dere altså..Bare 2-3 uker, men fan heller...virker som en evighet...hva har skjedd mens jeg har vært borte? Dikky are back in town. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Gratulerer med dame B|Real Funnet ut om du skal være 3 mnd rekrutt på Setermoen eller om det blir hele 1.gangstjenesten? Tror det er vanlig med 3mnd rekrutt og så overflytting Det er 3 ukers rekrutt og så blir det overføring. 90% av de som er på setermoen blir som oftest der, men blir flyttet til andre bataljoner... Så sjangsene er stor for at jeg blir her Thea, Indeed Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Grattis med dame å greier B|Real Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Fan jeg merker at jeg savner dere altså..Bare 2-3 uker, men fan heller...virker som en evighet...hva har skjedd mens jeg har vært borte? Forumet er vel ved det samme gamle. Men fondus er vekk. hvem/hva er fondus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg