Goophy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 det er oivind dahle "Navnet" sa de, ikke nicket... Følg med litt ihvertfall da... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Seff... hadde det vært meg hadde jeg syka totalt Uhm... hadde en liten (stor?) tabbe på IT-rommet da jeg gikk på skolen. Noen venner satt og trykket, og jeg fant knappen som skulle skru av skjermene på rekken de satt på. Selvfølgelig måtte jeg trykke. Problemet var at en halv klasse som satt på en annen rekke, mista strømmen (og det de holdt på med) siden noen "smarte" folk hadde koblet om ledningene... Ble ganske flau der. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Anette_: kjærlighet sucks ja.. ikke mye morro å bli dumpa, ikke så lenge siden jeg ble det, er god venn med jenta nå, er ikke så vanskelig men glad jeg fortsatt møter henne og sånn. Er jvæli rart å bli det egentlig, man er vant til å være med den personen mye, så plutselig sitter man der. yeye.. life sucks and then u die Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 noen som vet om hurtigtasten til å markere adresselinjen i Opera? det som er alt+d i IE.. har lurt på det en stund nå... F8 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Seff... hadde det vært meg hadde jeg syka totalt Uhm... hadde en liten (stor?) tabbe på IT-rommet da jeg gikk på skolen. Noen venner satt og trykket, og jeg fant knappen som skulle skru av skjermene på rekken de satt på. Selvfølgelig måtte jeg trykke. Problemet var at en halv klasse som satt på en annen rekke, mista strømmen (og det de holdt på med) siden noen "smarte" folk hadde koblet om ledningene... Ble ganske flau der. Høres ut som noe jeg kunne gjort.... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Seff... hadde det vært meg hadde jeg syka totalt Uhm... hadde en liten (stor?) tabbe på IT-rommet da jeg gikk på skolen. Noen venner satt og trykket, og jeg fant knappen som skulle skru av skjermene på rekken de satt på. Selvfølgelig måtte jeg trykke. Problemet var at en halv klasse som satt på en annen rekke, mista strømmen (og det de holdt på med) siden noen "smarte" folk hadde koblet om ledningene... Ble ganske flau der. :!: Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 tjæhæ kjipern det Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 *Gi vennetrøste sex til anette* Beklager Teah....life must go on. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 næmen b|real jo! er ikke du ute i bushen nå a? (han leser poste ) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) *dobbelpost* Endret 6. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) B|Real??? :o:o:o Endret 6. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 I see dead people! (...And B|Real...) Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hab kommer vel for å straffe meg etter å ha brukt egg and spam bildet Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 OMFG, B|Real! Han sitter sikkert og skriver et LAAAANGT innlegg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det er moren som surfer litt. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Han driver å skriver ett innlegg Sjekka siste klikk Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Han driver å skriver ett innlegg Sjekka siste klikk Mye å moderere her siden han dro, vettu... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Han driver å skriver ett innlegg Sjekka siste klikk Mye å moderere her siden han dro, vettu... Han skriver det her i SO3 da Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 *vente spent* *vente med* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg