Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seff... hadde det vært meg hadde jeg syka totalt :realmad:

Uhm... hadde en liten (stor?) tabbe på IT-rommet da jeg gikk på skolen. Noen venner satt og trykket, og jeg fant knappen som skulle skru av skjermene på rekken de satt på. Selvfølgelig måtte jeg trykke. Problemet var at en halv klasse som satt på en annen rekke, mista strømmen (og det de holdt på med) siden noen "smarte" folk hadde koblet om ledningene... Ble ganske flau der. :blush::shrug:

Lenke til kommentar

Anette_: kjærlighet sucks ja.. ikke mye morro å bli dumpa, ikke så lenge siden jeg ble det, er god venn med jenta nå, er ikke så vanskelig men glad jeg fortsatt møter henne og sånn.

Er jvæli rart å bli det egentlig, man er vant til å være med den personen mye, så plutselig sitter man der. yeye.. life sucks and then u die

Lenke til kommentar

Uhm... hadde en liten (stor?) tabbe på IT-rommet da jeg gikk på skolen. Noen venner satt og trykket, og jeg fant knappen som skulle skru av skjermene på rekken de satt på. Selvfølgelig måtte jeg trykke. Problemet var at en halv klasse som satt på en annen rekke, mista strømmen (og det de holdt på med) siden noen "smarte" folk hadde koblet om ledningene... Ble ganske flau der. :blush::shrug:

Høres ut som noe jeg kunne gjort.... :whistle:

Lenke til kommentar

:!:

:roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...