Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Gaaaah!!! Jævla føkkings stygge ikt ansvarlige på skolen her. sendte meg shutdown script over nettverket så PC'en min skrudde seg av når ejg var på kopirommet.. :mad: Masse informasjon som gikk tapt..

Lasta like så godt net Remote shutdown professional demo'en og tok igjen jeg. :devil: Er det rektig av meg å gjørra det a??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gaaaah!!! Jævla føkkings stygge ikt ansvarlige på skolen her. sendte meg shutdown script over nettverket så PC'en min skrudde seg av når ejg var på kopirommet.. :mad: Masse informasjon som gikk tapt..

Lasta like så godt net Remote shutdown professional demo'en og tok igjen jeg. :devil: Er det rektig av meg å gjørra det a??

Om IKT-ansvarlig hadde skrudd av PCen min på avstand mens jeg hadde holdt på å skrive noe uten å ha lagret så hadde jeg storma "bua" hvor han sitter og sagt; "OM DU IKKE FINNER DEN JÆVLA TEKSTEN SKAL JEG FAEN MEG SENDE ET LASS MED VIRUS INN PÅ NETTVERKET!"

Så grei er jeg. :)

Lenke til kommentar

Dæven jeg hater slike ting. Gikk ikke inn på den men det er bra. Gikk på tull.no finn feilen greia og hadde nettopp hørt på musikk (d.v.s høytalern'e på fullt) Lente meg inn til skjermen og BOOM. Blir dritsur på alle jeg kjenner som går inn på slike ting i mitt nærvær

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...