_Xander Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Gaaaah!!! Jævla føkkings stygge ikt ansvarlige på skolen her. sendte meg shutdown script over nettverket så PC'en min skrudde seg av når ejg var på kopirommet.. Masse informasjon som gikk tapt.. Lasta like så godt net Remote shutdown professional demo'en og tok igjen jeg. Er det rektig av meg å gjørra det a?? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Seff... hadde det vært meg hadde jeg syka totalt Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Mac-Gyver --> <-- IKT-ansvarlig Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Mac-Gyver --> <-- IKT-ansvarlig :!: :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Noen som er skarpsynte og klarer å finne tre feil her? http://members.home.nl/saen/Special/Zoeken.swf Hvordan visste jeg at det kom til å komme opp en sånn ting? Efaren nok til å slå av lyden. Engelig hjemme fra skolen også... Btw, fikk satt sammen 2 laptop'er på 2 timer. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 omfg jeg vil ha superpc'en til hw.no Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 omfg jeg vil ha superpc'en til hw.no Pff... Den er min, så hysj på deg Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hva ble prisen på den pcen? Sikkert akkseptabel ytelse ja! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Snakkes om en 60-70K. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Gaaaah!!! Jævla føkkings stygge ikt ansvarlige på skolen her. sendte meg shutdown script over nettverket så PC'en min skrudde seg av når ejg var på kopirommet.. Masse informasjon som gikk tapt.. Lasta like så godt net Remote shutdown professional demo'en og tok igjen jeg. Er det rektig av meg å gjørra det a?? Om IKT-ansvarlig hadde skrudd av PCen min på avstand mens jeg hadde holdt på å skrive noe uten å ha lagret så hadde jeg storma "bua" hvor han sitter og sagt; "OM DU IKKE FINNER DEN JÆVLA TEKSTEN SKAL JEG FAEN MEG SENDE ET LASS MED VIRUS INN PÅ NETTVERKET!" Så grei er jeg. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg trodde jeg skulle på "jobb" klokken 1700 i dag, men fant ut at det var 1800 jeg begynnte. Dvs. enda mer nerdetid før jeg går Det er vel ingen her som vet om noe musikk med litt rytme i, som også kan passe for unger ned til 7 år? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 noen som vet om hurtigtasten til å markere adresselinjen i Opera? det som er alt+d i IE.. har lurt på det en stund nå... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Noen som er skarpsynte og klarer å finne tre feil her? http://members.home.nl/saen/Special/Zoeken.swf jeg er heldigvis en av de som gir opp fort på slike "finn fem feil ting". men jeg bytta seff side i opera rett før jeg hører den jævela lyden i anlegget! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Dæven jeg hater slike ting. Gikk ikke inn på den men det er bra. Gikk på tull.no finn feilen greia og hadde nettopp hørt på musikk (d.v.s høytalern'e på fullt) Lente meg inn til skjermen og BOOM. Blir dritsur på alle jeg kjenner som går inn på slike ting i mitt nærvær Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Shock ting er ... *installere Deus Ex* Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Mac-Gyver@ Bare og laste ned det programmet? Har lyst til å skru av alle pc'ene til folka på neste lan. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Mac-Gyver@ Bare og laste ned det programmet?Har lyst til å skru av alle pc'ene til folka på neste lan. Hadde du gjort det på meg hadde det blitt deng. Evt. ta ut strømmen til cpu-vifta di mens du sover. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 eller bare klippt av Slave-ledningen hans Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 eller bare klippt av Slave-ledningen hans Bedre å knerte CPUen enn harddisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg