ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 *Host* Ikke tving meg til å quote vær|ekte nå! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Skal vi legge oss kjære? (Zkedar) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Da blir jeg nødt til å digge deg...Jeg hater skolen...bare ikke læreren min, som heller ikke bruker BH. Fixed Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Skal vi legge oss kjære? (Zkedar) BTW! Ett aldeles så lite gjensyn Endret 6. september 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Da blir jeg nødt til å digge deg...Jeg hater skolen...bare ikke læreren min, som heller ikke bruker BH. Fixed bang Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Lille baby-moderator ZkedaR. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Obey my rules duckface Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Og her er alt som vanlig? ^^ Jeg vet ikke hva som skjer på skolen nå, siden jeg er ferdig med det jeg holder på med. Så jeg har vel fri i to timer til eller noe. Skole er forresten ok Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Dobbel midttime nettopp begynt, spennnende greier gitt... Skal snart ned på jobben til pappa og sette sammen en 3-4 laptop'er for dem da. Skøy. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Sette isammen laptoper? hmm, kjøpt deler til sånt? eller skal du sette i mus ? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg skal sette i mus og legge inn WinXP ja. Men først må jeg sette dem sammen, kom i deler, mye billigere. Så billig at jeg får min egen i tillegg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Så billig at jeg får min egen i tillegg. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Noen som er skarpsynte og klarer å finne tre feil her? http://members.home.nl/saen/Special/Zoeken.swf Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Rart admins godkjenner linking til torrentsider full av spill og filmer! Er 5-6 linker bare på denne siden! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Rart admins godkjenner linking til torrentsider full av spill og filmer! Er 5-6 linker bare på denne siden! Det er forskjell på å bruke en side til smileys og til linking til torrents. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Herregud niXon^^, det er snakk om smileys som er tatt fra en slik side. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 læreren min -> <-haddis Sluffy -> <-Tidligere engelsklæreren til Sluffy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg