Fragletrollet Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Vel, hostesaft kan inneholde mye moro. Du har det vanligste, 96% etanol. Fyll & faenskap, ikke kjør. Ellers, som noen her sier, morfin. Men hvis du drikker så mye som skal få morfinen til å fungere, så vil du spy og dø av de andre ingrediensene. Men, det morsomste, er om den inneholder Dextromethorpan (DXM), som vil gi en veldig dissosiativ rus, med masse halliser og illusjoner. Kan også gi en følelse av eufori, i likhet med xtc. Men pass på at du har den med BARE DXM i, ellers vil du nok dø av det andre drittet i. Man kan ta ca 1200mg DXM før det er livstruende. Enjoy Btw.: natta. Sov godt Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Å SERIØST!! Hva er det med jenter, når begynte folk å bli støtt av flylaster med ironi?!?! jaja, skole i morgen, i'll have to sort things out there.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Vel, hostesaft kan inneholde mye moro. Du har det vanligste, 96% etanol. Fyll & faenskap, ikke kjør. Ellers, som noen her sier, morfin. Men hvis du drikker så mye som skal få morfinen til å fungere, så vil du spy og dø av de andre ingrediensene. Men, det morsomste, er om den inneholder Dextromethorpan (DXM), som vil gi en veldig dissosiativ rus, med masse halliser og illusjoner. Kan også gi en følelse av eufori, i likhet med xtc. Men pass på at du har den med BARE DXM i, ellers vil du nok dø av det andre drittet i. Man kan ta ca 1200mg DXM før det er livstruende. Enjoy Btw.: natta. Sov godt Driver du med noe Funky Monkey Business, eller er du bare veldig interessert i kjemi? Edit: og rusoplevelser, og det som er, da... Endret 5. september 2004 av bfisk Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) SupremeX: Det er nok flere år siden Bfisk: rus er jo interressant da, interresserer meg og. Endret 5. september 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Joa, til en viss grad, men fyren virka jo ikke akkurat "passe interessert i sånn stoff og sånt". Vel, hva vet jeg? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Fragle er *kremt* interessert *kremt*. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Skjønner, men noen liker å skravle om fiske og andre rusmidler Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Da sier vi at det er FMB da Edit: MOTHER-FUUUCKER! Er klokka sååååå mye? Helvette. Jeg må gjøre leksene til i morra. Fittefittefittefittereligifaenmegfitteoniførstefittefaenmegtimeimorra. SATAN! Endret 5. september 2004 av bfisk Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Funky Monkey Business, som tidligere meddelt. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Aah, input granted. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 er egentlig forkjøla da, men er litt kjett å svikte gruppearbeidet av den grunn. i sluttfasen med en oppgave mæssom.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Morsomt dere skulle nevne "Funky Monkey Business". Sutter og hører på "Younger Brother - Magix Monkey Juice" Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Selv om det er 7 timer siden da men... Lenke til kommentar
cerion Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ingenting galt med å poste lenge etter Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Neeeeiida. Edit: Goooooooooooood mooooo-ooooooorrrrnnniiinnngggg VViiiiiieeeeeeeeeetttnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!! Endret 6. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ingenting galt med å poste lenge etter Ikke det jeg sa heller da, mere at det ikke er så store sammentreffet lenger da Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Arg, her møter jeg på skolen 07.50 og forventer at jeg skal i møte 08.00, men neida. Det begynner ikke før 08.30, og det vil si at jeg kunne tatt en buss som går 40 minutter seinere enn den jeg tok. Dessuten har jeg fri i første time, så jeg har ikke noe fag å gå til heller. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 www.123spill.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg