Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Vel, hostesaft kan inneholde mye moro. Du har det vanligste, 96% etanol. Fyll & faenskap, ikke kjør.

Ellers, som noen her sier, morfin. Men hvis du drikker så mye som skal få morfinen til å fungere, så vil du spy og dø av de andre ingrediensene.

Men, det morsomste, er om den inneholder Dextromethorpan (DXM), som vil gi en veldig dissosiativ rus, med masse halliser og illusjoner. Kan også gi en følelse av eufori, i likhet med xtc. Men pass på at du har den med BARE DXM i, ellers vil du nok dø av det andre drittet i. Man kan ta ca 1200mg DXM før det er livstruende.

Enjoy :)

Btw.: natta. Sov godt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, hostesaft kan inneholde mye moro. Du har det vanligste, 96% etanol. Fyll & faenskap, ikke kjør.

Ellers, som noen her sier, morfin. Men hvis du drikker så mye som skal få morfinen til å fungere, så vil du spy og dø av de andre ingrediensene.

Men, det morsomste, er om den inneholder Dextromethorpan (DXM), som vil gi en veldig dissosiativ rus, med masse halliser og illusjoner. Kan også gi en følelse av eufori, i likhet med xtc. Men pass på at du har den med BARE DXM i, ellers vil du nok dø av det andre drittet i. Man kan ta ca 1200mg DXM før det er livstruende.

Enjoy :)

Btw.: natta. Sov godt :)

Driver du med noe Funky Monkey Business, eller er du bare veldig interessert i kjemi? :ermm:

Edit: og rusoplevelser, og det som er, da...

Endret av bfisk
Lenke til kommentar

Arg, her møter jeg på skolen 07.50 og forventer at jeg skal i møte 08.00, men neida. Det begynner ikke før 08.30, og det vil si at jeg kunne tatt en buss som går 40 minutter seinere enn den jeg tok.

Dessuten har jeg fri i første time, så jeg har ikke noe fag å gå til heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...