Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
Thea: sett *link til bildet her*[/img*:O*]<- minus *:O*

Men bildet er jo ikke på nett... Og, hvis jeg putter det på nett,står det jo med mange andre på samme side.. uff,*dum* :roll:

OG HVORFOR LYSER ALLYSE RØDT? KAN NOEN SVARE SNART??

Endret av Candyfloss
Lenke til kommentar
bergen er en koslig by å tusle rundt i. Ta det en lang tur ut i Gamle Bergen og mate endene....   da blit de sikkert glade!!

:lol: Gjør det :woot:

Så forteller du om det i morgen :mrgreen:

Tja... kan eg ta med meg luftgæver? Nei kanke drive med sånt.

:lol:

Kom til å tenke sommer for 2 år siden. Så tok jeg konkuransegeværet til søs og tok en headshot på en måke på 40 meters hold. Luftgevær for 20.000,- Det er et syk morro sak ;)

Når vi henta måka på garasjetaket så hadde den hull i nakken rett bak skallen og øya hadde poppet ut forran og blodet rant.

Spiller nå:

\\public\f$\Albums\g\Guano Apes - Proud Like A God\Open Your Eyes.mp3

*mhm* det er en god sang med mange gode minner. kl er 0334 og jeg skal tidlig opp imorgen. Skal til Arendal og bli der til søndag, prøve å få med meg litt av livet på dagtid utenom kun det fyllevaset som skjer på natterstid, Selv om det er derfor jeg skal ned da *grin*

Dro får å møte kusina til ei veninne av meg idag og som bor i skien og egentlig er fra Risør. Visste ikke hvem det var i det heletatt men hadde en anelse på at hvordan hun så ut... Jeg hadde rett og hun hadde en typisk RisørJenteSyndromet. Skremmende. Men men, vi snakket med dem og ting, greit nok. Og tok fatt og kjørte videre etterhvert....

Lenke til kommentar
erm..jeg er ikke helt glad i dyreplageri :( ..sorry wabby, men det der var kjip lesning.

Vet ikke om måke gå runder dyr. Plagsomme saker som roper "mine mine mine" ... Men ja, er tildels enig. Er ikke noe for dyreplageri selv. Vi har hatt hunder i husker helt siden jeg ble født og det er verdens beste dyr.

Men en måke.. ja, den ble ikke skadeskutt engang..

Lenke til kommentar
Kom til å tenke sommer for 2 år siden. Så tok jeg konkuransegeværet til søs og tok en headshot på en måke på 40 meters hold. Luftgevær for 20.000,- Det er et syk morro sak ;)

Når vi henta måka på garasjetaket så hadde den hull i nakken rett bak skallen og øya hadde poppet ut forran og blodet rant.

Spiller nå:

\\public\f$\Albums\g\Guano Apes - Proud Like A God\Open Your Eyes.mp3

*mhm* det er en god sang med mange gode minner. kl er 0334 og jeg skal tidlig opp imorgen. Skal til Arendal og bli der til søndag, prøve å få med meg litt av livet på dagtid utenom kun det fyllevaset som skjer på natterstid, Selv om det er derfor jeg skal ned da *grin*

Dro får å møte kusina til ei veninne av meg idag og som bor i skien og egentlig er fra Risør. Visste ikke hvem det var i det heletatt men hadde en anelse på at hvordan hun så ut... Jeg hadde rett og hun hadde en typisk RisørJenteSyndromet. Skremmende. Men men, vi snakket med dem og ting, greit nok. Og tok fatt og kjørte videre etterhvert....

:lol: *le* sykt gjort :grin:

C:\Documents and Settings\Adrian\Mine dokumenter\Dc++files\No Doubt - Hey Baby.mp3 :woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...