Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Noen som vet når Gladiatoren 2 kommer? Ja, for den må jo komme. Det er alltid oppfølgere til suksesser. Men problemet er jo at han hovedmannen er død. Kan bli vrient for manus-forfatterene å tjene mer penger på den filmen...

Han kan jo muligens ha blitt reddet ifra "evil dead 4" hvor et ambulansepersonell tilfeldigvis kommer innom hytta, blir sugd igjennom "maelstrom of time and space +4", og havner i colosseum, akkurat 2 minutter etter at gladiatoren (1) avslutter handlingen, og klarer på merkelig vis å unngå å bli drept av romerne, óg redde livet til Russell. Det er det jeg kaller film altså!

Heisann, forresten! Jeg er ny her i siste ordet, så la meg introdusere meg selv:

Mitt døpenavn er Rolf Romeo og har for tiden friår. Jeg har vært med siden forumene på Delphi, og jeg må ærlig innrømme at på den tiden var jeg ikke gamle pjokken. Har siden det begynte for fullt med SO, på det som nå er blitt det gamle forumet, HW.no's 2., lurt litt på hva dette er, og hatt lyst til å bli med på "moroa". Følgelig har jeg nå sett min sjanse til å hive meg på, av den åpenbare grunnen at dere må jo starte på nytt. :)

JA, jeg er glad for at SO2 er død og begravet, og måtte den forbli sånn! Jeg fortjener sikkert minst én kald skulder for den der, men prøv å se det som er av positive sider, da. - For min skyld? :love:

Jeg mener, tingen overbelasta jo det gode, gamle forumet, så og si.

Og en ting til?

For de som gidder.

Det er bandet til noen kompiser av meg, nylig mikset demo - den tredje i rekka.

Kall det prog-metal. Ganske dyktige folk. (F.eks. trommisen, som ble kåret til beste perkusjonist, eller hva i svarte det heter, på NM i rock i forrifjor eller året før det igjen.) Tror det ville betydd mye for ihvertfall en av dem, hvis jeg fikk noen tilbakemeldinger jeg kunne fortalt han om.

That's it for me. Heisann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo jeg driver en god del med PC... litt for mye i grunnen.

Har ikke hørt noe spesiellt om so2 egentlig... bare hørt\sett folk har snakket om det.

IKT Driftsfag er ikke krevende... jeg synst vertfall ikke det.

Det er litt for mye Windows for min smak jah, driver selv og lærer meg linux på fritia... blir bare frustrert over windows jeg... bruker det omtrent bare til spilling, ettersom det er minimalt med spill til Linux... men men..

Nuh skal jeg lalle meg... ettersom jeg har heldagsprøve i morgen... *grøss*

Wish me løkk...

(beback tomorow)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...