Camron Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) hehe visste det ikke vondt ment, håper du ikke ble sulten EDIT: hvis du ble sulten, spanderer jeg babb på deg neste gang jeg er i oslo Endret 5. september 2004 av Camron Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 hva med sånn her http://www.kanda.no/images/kebab.jpg Der ja. Der traff du mitt utenlandske hjerte. om du vil miste matlysten kan jeg godt poste drittbilde igjen? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Stopp denne syke mat diskusjon før noen kommer med bilde av Grandiossa suppe igjen! Nå ja, jeg kjeder meg... Har nettopp kommet hjem fra LAN. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Ehh, den originale er slik: Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Den kebaben var liten. Med feil grønsaker. For lite kjøtt. For lite saus. Var brettet alt for mye. Pita brødet så tørt ut. Ta dere en tur på Fet Pizza Huset dere. Beste og største kebaben jeg har smakt. Spiser der ca 1-2 ganger i uka. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 *slurp* kyllingsuppe er ganske så godt... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 tje....syntes kebaben så ekkel ut jeg "blæh" går å legger meg nå jeg......ikke alle som sto opp kl 12 her vettu. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 snart åpner lillehammer pizzeria igjen! jaggu på tide Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 kefor har dukje bart? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 snart åpner lillehammer pizzeria igjen!jaggu på tide Hvor bor du? *bo i Øyer* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 bor i lillehammer jeg. Øyer ja, tøft. Er der innimellom også Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Natta. Må neste dag bli like jævlig som denne. Og den neste, og den neste og den neste.. til det uendelige. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 *bo i Øyer* Jeg er i øyer ca. hver helg hele vinteren. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 [iMsdfG]http://img84.exs.cx/img84/2307/jesus1.jpg[/img] Haha, den var bra. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg er i øyer ca. hver helg hele vinteren. Heia Hafjell! Setter Øyer på norgeskartet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hehe, ja, stemmer det. Men kanskje jeg skal gå på skole i lillehammer etter jul. Da er jeg i øyer hver dag hele vinteren. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 men esso øyer stenger midnatt da. fordi det er mangel på folk. stusselige greier Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 men esso øyer stenger midnatt da. fordi det er mangel på folk. stusselige greier Uff ja. Det har alltid vært the one place hvor man alltid kan kjøpe burger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg