Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Nordnorge a gitt... Kjøpe gammel båtmotor! Sprø drøm ja, se til å drøm noe bedre neste gang. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Nordnorge a gitt...Kjøpe gammel båtmotor! Sprø drøm ja, se til å drøm noe bedre neste gang. Ja, kan kanskje legge til at i drømmen hadde du regulering også Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg blir provosert av den nye Grandiosa-reklamen. "Var dette et juske-valg?" "Nei, dette var et pizza-valg, og folkets stemme er klar: De vil ha begge!" Yeah, my ass! PR-stunt fra ende til annen! Dette viste eg med engang de begynte med dette stemme drittet sitt. Spiser ikke grandiosa lenger so i could care less. Går i bare digg riztorante her. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg blir provosert av den nye Grandiosa-reklamen. "Var dette et juske-valg?" "Nei, dette var et pizza-valg, og folkets stemme er klar: De vil ha begge!" Yeah, my ass! PR-stunt fra ende til annen! Dette viste eg med engang de begynte med dette stemme drittet sitt. Spiser ikke grandiosa lenger so i could care less. Går i bare digg riztorante her. Den er nice! Og så Mia pizza da! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 SNOWDOG: hvor faen er du fra egentlig? ikke norsk har jeg funnet ut..har også hørt du heter mario ellerno? hører jeg spansk? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Ja, kan kanskje legge til at i drømmen hadde du regulering også Åfyfaen så frekt! Jeg har _aldri_ hatt regulering. Briller hadde vært greit nok iogmed at jeg bruker det av og til. Hva for et bilde er det du har dannet deg av meg i hodet ditt? *være skikkelig furt* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Den er nice! Og så Mia pizza da! Du vet at Mia betyr bulimi? Jeg spiser ikke en pizza som heter bulimi Liker BigOne jeg med masse ketchup og oliven. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Den er nice! Og så Mia pizza da! Du vet at Mia betyr bulimi? Jeg spiser ikke en pizza som heter bulimi Liker BigOne jeg med masse ketchup og oliven. Mia betyr bulimi. Intelligent navnevalg av disse folkene... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Den er nice! Og så Mia pizza da! Du vet at Mia betyr bulimi? Jeg spiser ikke en pizza som heter bulimi Liker BigOne jeg med masse ketchup og oliven. ahh...svarte eller grønne? elsker oliven, uansett farge Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Jeg blir provosert av den nye Grandiosa-reklamen. "Var dette et juske-valg?" "Nei, dette var et pizza-valg, og folkets stemme er klar: De vil ha begge!" Yeah, my ass! PR-stunt fra ende til annen! Dette viste eg med engang de begynte med dette stemme drittet sitt. Spiser ikke grandiosa lenger so i could care less. Går i bare digg riztorante her. Eter mindre grandis jeg og, da jeg har funnet ut at BigOne eksisterer Og ristorante speciale* er ikke så værst heller da.... (*Eller hva den nå enn heter / hvordan det nå enn staves) ... Endret 5. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg blir provosert av den nye Grandiosa-reklamen. "Var dette et juske-valg?" "Nei, dette var et pizza-valg, og folkets stemme er klar: De vil ha begge!" Yeah, my ass! PR-stunt fra ende til annen! Vær glad peperoni kom tilbake. Drit i om det var pr stunt eller ikke da Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har lyst på mat, men mamma rakk ikke handle i går siden hun kom hjem fra Praha. Det er seriøst ingenting her Så ikke snakk mer om kaker nei vel! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Menne Blow på TV2... Snakkes Beibz... (Pineapple, get your mind back on track, please. I'm not stupid today.) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 nei nå er det nesten så jeg drar til esso sannom for en liten burger meny her altså... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Goophy: Det var ikke no slemt ment med det, tror jeg tenkte på at det var rart at du sliter med å få deg dame sånn rett før jeg sovna også da drømte jeg at du satt på plenen min da Også smilte du og blunka til meg eller noe. Var litt lættis at du hadde regulering da.. Har ikke dannet noe dårlig bilde av deg i hodet mitt, bare drømmene mine som har litt dårlig humor.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Også smilte du og blunka til meg eller noe. En ting til jeg aldri ville gjort... *Prøve å forestille meg selv blunke til ei jente* Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har lyst på mat, men mamma rakk ikke handle i går siden hun kom hjem fra Praha. Det er seriøst ingenting her Så ikke snakk mer om kaker nei vel! http://www.boarhouse.ru/boarhouse/img/hamburger.jpghttp://www.uninett.no/bilder/giganett/kake.jpg HAHAH lol Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har lyst på mat, men mamma rakk ikke handle i går siden hun kom hjem fra Praha. Det er seriøst ingenting her Så ikke snakk mer om kaker nei vel! http://www.boarhouse.ru/boarhouse/img/hamburger.jpghttp://www.uninett.no/bilder/giganett/kake.jpg HAHAH lol Hjalp ikke så mye. Er ikke sånn mat jeg finner digg. Så du klarte ikke å psyke meg ut... n00b. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 hva med sånn her http://www.kanda.no/images/kebab.jpg Der ja. Der traff du mitt utenlandske hjerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg