Ingar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 @INGaR: Må det være epler i kaken? Nei, men først var det en fyr som sa at ingen kunne si at eplekake ikke var godt. Så kom det en annen og sa, "Jo, jeg". så sier du, "Du kan vel ikke si at du ikke liker kake?" så sier jeg at han kanskje ikke tåler epler Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 en eplekake er vel ikke en eplekake hvis den ikke har epler vel? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 hva er smart å gjøre hvis man er blitt stukket av en veps?ble stukket MIDT på magen *furte og være sint på insekter* Det er ingen fare men det finnes kløstillende middler da, men tenker du ikke på det så forsvinner kløen. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 eplekake er den aller beste kaken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 It's a hard knock life Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 SJOKOLADEKAKE ROX Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 SPAM ROX Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) U want the Spam, u cant hadel the spam Endret 5. september 2004 av m-momr Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 wei, arti å kjøre båt Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 wei, arti å kjøre båt word! Var ute med båten istad Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg var ute med båt og stod på vannski på fredag. Deilig i sjøen nå. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 har så jævla vondt i ræva nå, 1-2 meter høye bølger, og 12 fot båt med 10 hester Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 SPAM ROX Spam spam spam, lovely spam! Spam spam spam *husker ikke mer* Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Deilig i sjøen nå. Pokker meg varmere enn i hele juni og mye av juli. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Deilig i sjøen nå. Pokker meg varmere enn i hele juni og mye av juli. Er ikke det bare bra da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Pokker meg varmere enn i hele juni og mye av juli. Ja, da var det jo 20 grader i oslofjorden, og nå er det hele 15! Sykt. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Sykt varmt nå ja digg å sykle om kvelden Bondfilm - snakkes! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Ringte kjæresten nå, for har ikke sett han siden lørdag morgen. Nå var han veldig kort og bare la på. Ekle gutt. *være sur på* Jeg har lyst på mat, men mamma rakk ikke handle i går siden hun kom hjem fra Praha. Det er seriøst ingenting her Så ikke snakk mer om kaker Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg blir provosert av den nye Grandiosa-reklamen. "Var dette et juske-valg?" "Nei, dette var et pizza-valg, og folkets stemme er klar: De vil ha begge!" Yeah, my ass! PR-stunt fra ende til annen! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg var ute med båt og stod på vannski på fredag. Deilig i sjøen nå. Jeg drømte at du skulle kjøpe en båtmotor av meg i natt! Kan fortelle mer fra drømmen da: Det var sommer også gikk jeg ut i hagen og på gresset satt du med en mann som var faren din og prata med pappa siden dere skulle kjøpe den gamel båtmotoren min. Så satte jeg meg ned ved siden av pappa, også tentke jeg " ey det er goophy fra hardware jo" også smilte jeg til deg ellerno. også skjønnte du at det var meg.. Også bodde du og faren din lengst nord i norrdnorge så dere begynte å fortelle om hvor lang tid det tok å kjøre hjem.. Sprø drøm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg