Staalkontroll Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (Hører selv på Manic Street Preachers). Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) uææ, jeg klarer ikke den bananaphone sangen Speedy eller vanlig? Endret 5. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Badgerbadger er jo morsom da. ARgh! SNake! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 begge, bare teksten og melodien gjør meg gal Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 "barsk" sier: men veit du hva? jeg fant at å ringe deg når jeg kjeder meg er skikkelig digg. "barsk" sier: det er som å få en dose med slutty og sarkastisk insjisert inn i hverdagen. "barsk" sier: dige. AnAnAs *ahhh-yeah--ahh--yeah (lyden av en ku med lollipop)* sier: takk, I guess? Kompliment eller wrapped up frekkhet? Lo litt uansett, jeg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Jeg synes det var umåtelig frekt. Han burde hatt bank... Edit: Jeg tror ikke helt jeg forstod hva som stod der heller, var utålelig med skrivefeil... Endret 5. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg synes det var umåtelig frekt.Han burde hatt bank... Edit: Jeg tror ikke helt jeg forstod hva som stod der heller, var utålelig med skrivefeil... Skrivefeil? Den gutten har sekser i norsk. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg synes det var umåtelig frekt.Han burde hatt bank... Edit: Jeg tror ikke helt jeg forstod hva som stod der heller, var utålelig med skrivefeil... Skrivefeil? Den gutten har sekser i norsk. ja det er en del leifs der Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Folk som får bra karakter i norsk har en tendens til å skrive som dimlinger på IM. Jeg så ihvertfall ikkenoe sammenheng i denne setningen: "det er som å få en dose med slutty og sarkastisk insjisert inn i hverdagen." "en dose med sarkastisk" eh... huh? "insjisert" Osv... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) ja det er en del leifs der Gi dem til meg. Now. Hmms.. Oki da. Kanskje han leifet litt. Endret 5. september 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hmms.. Oki da. Kanskje han leifet litt. Litt ja... Men hva skjer med kåseriet ditt? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hmms.. Oki da. Kanskje han leifet litt. Litt ja... Men hva skjer med kåseriet ditt? Jeg sender deg det, men har bare skrevet halve på nynorsk og halve på bokmål, så ikke tenk skrivefeil, tenk innhold. Blir sendt så fort jeg har skrevet en side Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Argh. Gir faen i hele den jævla stilen. Den gidder ikke skrive seg ned. *stikkerut* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hehe, kanskje likegreit det. Kaketid her nå. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hehe, kanskje likegreit det.Kaketid her nå. Kake? SLAFS, SLURP Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 huff det er ikke bra å hoste så hardt at cd-romen nesten gikk til helvete.. er en av dem som ikke sitter stille når jeg hoster. *hostesaft* Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 uææ, jeg klarer ikke den bananaphone sangen Ring, ring, ring, ring, ring, ring, ring, BANANAPHONE!!!!1ONE! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 huff det er ikke bra å hoste så hardt at cd-romen nesten gikk til helvete.. er en av dem som ikke sitter stille når jeg hoster.*hostesaft* Heftig bevegelse og hosting/nysing er uløselig knyttet sammen. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg er også av typen som nesten tar baklengs salto når jeg nyser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg