nr.4 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Det er mange ting man skal gjøre, og mange ting man skal se. Det er for få timer i døgnet til å rekke det. Hvorfor sitter jeg her og gjør lekser når jeg kunne vært på kafè? Dere har gjort meg til en jævla nerd! ... og jeg liker det. Hikst-hikst. Ny følelse i kroppen. N-e-r-d. Må smake på ordet. Det smaker egentlig litt søtt. Fint dikt jo. Minte meg på at jeg må gjøre lekser... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hittil har jeg skrevet en halv side med kåseri på nynorsk. Yeah, bare to og en halv side til to go! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hittil har jeg skrevet en halv side med kåseri på nynorsk. Yeah, bare to og en halv side til to go! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Thea: Det er inholdet som teller, ikke lengden Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Thea: Det er inholdet som teller, ikke lengden Synd at innholdet er så frikkin patetisk. Noen på msn-lista mi som har lyst til å lese over den i kveld og dømme den nord og ned? SI JA! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kan jeg godt... Har ikke noe annet å finne på. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kan jeg godt...Har ikke noe annet å finne på. Jeg Har heller ingenting å finne på , så kan godt hjelpe til jeg Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Flott! Then we have a date! Regner med å være ferdig før eller etter Robinson Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Flott! Then we have a date! Regner med å være ferdig før eller etter Robinson næ, skal du bli ferdig før eller etter? næmen, det kan jeg ikke tro Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg er koblet til på msn 24/7 uansett. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 uff, jeg har et jævla sår ved siden av kneet, faen det gjør vondt Lenke til kommentar
Togo Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Reporterene til The Weather Channel ruler. Na ble en av dem nesten truffet av et jaevla trafikklys! Dumme reportere som MA ut i en orkan med 100mph vind... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Thea: Det er inholdet som teller, ikke lengden Synd at innholdet er så frikkin patetisk. Noen på msn-lista mi som har lyst til å lese over den i kveld og dømme den nord og ned? SI JA! "JA". Om ikke jeg gjør noe annet da. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hittil har jeg skrevet en halv side med kåseri på nynorsk. Yeah, bare to og en halv side til to go! ånei jeg kom på at jeg også skal skrive ferdig sånn skit i nynorsk.. skrev tre linjer forrige gang så jeg burde få ræva i gir nå Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hjelp. Jeg har No Doubt - It's My life på hodet.. Arrrh! Kan noen drepe meg? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Den er jo nesten litt stilig jo..... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hjelp. Jeg har No Doubt - It's My life på hodet.. Arrrh! Kan noen drepe meg? www.badgerbadgerbadger.com i 1 time så er det fixed. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hjelp. Jeg har No Doubt - It's My life på hodet.. Arrrh! Kan noen drepe meg? Hør på noe annen musikk, høyt. Helst litt hard metal. Kurerte bananaphone for meg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Ooooh, it's my life, Don't you forget, caught in the crowd... *tralle* (Hører selv på Manic Street Preachers). Edit: Ring, ring, ring, ring, ring, ring, bananaphone! Banaaaaaanaphone! Endret 5. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 uææ, jeg klarer ikke den bananaphone sangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg