Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor sitter jeg her og gjør lekser når jeg kunne vært på kafè? Dere har gjort meg til en jævla nerd! ... og jeg liker det. Hikst-hikst. Ny følelse i kroppen. N-e-r-d. Må smake på ordet. Det smaker egentlig litt søtt.

om du ikke tenker det kan du heller tenke om 10år:

"hvorfor sitter jeg fattig her i kassa på rimi'

Lenke til kommentar
øh søppelkjører tjener greit de. det ser ut som om folk ser ned på folk som sitter i kassa på butikker og slikt, men hvorfor? de har i det minste en jobb....

Jeg ville heller tjent 400k som siviløkonom, en 500k som søppeltømmer for og si det slik.

Det er jo opptil hver enkelt men å sitte på et kontor da :sick::)

Tjener vell nesten like mye på å være arbeidsløs som å sitte i kassa på rimi da. 

Tror de som sitter i kassa tjener 120,- timen og det er vel en standra tariff lønn, nesten industri arbeider lønn, du tjener ikke så mye som arbeidsledig anet enn at du hadde en sykt god jobb før du ble arbeidsledig.

Man kan si at man tjener ca 19800 pr mnd i kassa og da må du ha hatt en intekt på 33000 som arbeidstaker før man blir arbeids ledig da man får 60% av tidligere inntekt.

Lenke til kommentar

Å tømme stinkende søppel burde være en pensum på skolen. Jeg blir bare skikkelig irritert over gutter som holder et skittent papirbit langt unna kroppen med tommelen og visefingern og viser et ekkelt ansikt uttrykk hver gang klassa skal ut og plukke søppel...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...