Ingar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hvorfor sitter jeg her og gjør lekser når jeg kunne vært på kafè? Fordi du ikke vil stå bakpå en søppelbil de neste 100 år? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hvorfor sitter jeg her og gjør lekser når jeg kunne vært på kafè? Dere har gjort meg til en jævla nerd! ... og jeg liker det. Hikst-hikst. Ny følelse i kroppen. N-e-r-d. Må smake på ordet. Det smaker egentlig litt søtt. om du ikke tenker det kan du heller tenke om 10år: "hvorfor sitter jeg fattig her i kassa på rimi' Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Klisjè, klisjè. Å sitte bak kassa på Rimi er ikke noen trussel i våre dager. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Klisjè, klisjè. Å sitte bak kassa på Rimi er ikke noen trussel i våre dager. Ikke det? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Klisjè, klisjè. Å sitte bak kassa på Rimi er ikke noen trussel i våre dager. Ikke det? Næsj. Ingen som ender opp der lenger uansett. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Bare ungdom og gamle damer som sitter i kassa på rimi... Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) *synes synd på avataren til Goophy* edit: Samtalene mellom Hei. og sosohal rundt side 130 er... interessante Men nå skal det etes kylling!!!11oneeinz Endret 5. september 2004 av orcblood Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 øh søppelkjører tjener greit de. det ser ut som om folk ser ned på folk som sitter i kassa på butikker og slikt, men hvorfor? de har i det minste en jobb.... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 øh søppelkjører tjener greit de. det ser ut som om folk ser ned på folk som sitter i kassa på butikker og slikt, men hvorfor? de har i det minste en jobb.... Tjener vell nesten like mye på å være arbeidsløs som å sitte i kassa på rimi da. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 øh søppelkjører tjener greit de. det ser ut som om folk ser ned på folk som sitter i kassa på butikker og slikt, men hvorfor? de har i det minste en jobb.... Jeg ville heller tjent 400k som siviløkonom, en 500k som søppeltømmer for og si det slik. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 øh søppelkjører tjener greit de. det ser ut som om folk ser ned på folk som sitter i kassa på butikker og slikt, men hvorfor? de har i det minste en jobb.... Jeg ville heller tjent 400k som siviløkonom, en 500k som søppeltømmer for og si det slik. Det er jo opptil hver enkelt men å sitte på et kontor da Tjener vell nesten like mye på å være arbeidsløs som å sitte i kassa på rimi da. Tror de som sitter i kassa tjener 120,- timen og det er vel en standra tariff lønn, nesten industri arbeider lønn, du tjener ikke så mye som arbeidsledig anet enn at du hadde en sykt god jobb før du ble arbeidsledig. Man kan si at man tjener ca 19800 pr mnd i kassa og da må du ha hatt en intekt på 33000 som arbeidstaker før man blir arbeids ledig da man får 60% av tidligere inntekt. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Whohoo ynglings dessert min! Rips med vanilje saus *spise* Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 På et kontor gjør man jo det minste ikke det samme hele dagen.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 På et kontor gjør man jo det minste ikke det samme hele dagen.. nå ja det er nok mye det samme å sitte på en stole foran en datamaskin hele dagen, såklart en søppel tømmer tømmer jo søppel hele dagen men man får rørt seg litt. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Regnskap o.l kan fort være spennende, dessuten er de aldri like. Som søppeltømmer tømmer man SØPPEL. Det er gristete, og ekkelt. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 På et kontor gjør man jo det minste ikke det samme hele dagen.. Kabal og Hjerter er ikke så variert da. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) stikkord: internett. Endret 5. september 2004 av INGaR Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Å tømme stinkende søppel burde være en pensum på skolen. Jeg blir bare skikkelig irritert over gutter som holder et skittent papirbit langt unna kroppen med tommelen og visefingern og viser et ekkelt ansikt uttrykk hver gang klassa skal ut og plukke søppel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg