ahpadt Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg skal kanskje ta mopedlappen Hva er vitsen med å ta mopedlappen når vi snart kan ta billappen? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg skal kanskje ta mopedlappen Hva er vitsen med å ta mopedlappen når vi snart kan ta billappen? Fordi jeg ikke skal ta billappen? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg skal kanskje ta mopedlappen Hva er vitsen med å ta mopedlappen når vi snart kan ta billappen? Fordi jeg ikke skal ta billappen? og hvorfor skal du ikke det? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Fordi jeg ikke skal ta billappen? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 og hvorfor skal du ikke det? Jeg bor i byen. Trenger ikke. Kan ta trikk, t-bane, buss eller moped Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 og hvorfor skal du ikke det? Jeg bor i byen. Trenger ikke. Kan ta trikk, t-bane, buss eller moped Bare vent til du finner en du skikkelig liker. Så blir det kanskje litt mer enn kjæreste-stadiet, så gifter du deg kanskje. Så flytter du kanskje til et sted som ikke ligger fullt så sentralt. DA trenger du kanskje billappen. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Bare vent til du finner en du skikkelig liker. Så blir det kanskje litt mer enn kjæreste-stadiet, så gifter du deg kanskje. Så flytter du kanskje til et sted som ikke ligger fullt så sentralt. DA trenger du kanskje billappen. Skal ikke bo i Norge når jeg er gift. Da trenger jeg hvert fall ikke bil. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Skal ikke bo i Norge når jeg er gift. Da trenger jeg hvert fall ikke bil. Kos deg med bussen din du. Edit: *frese forbi AnAnAs som står å fryser mens jeg sitter i en god og varm bil* Edit2: Jeg er 13:37!! Endret 5. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kos deg med bussen din du. Eller kanskje jeg koser meg med mannen min som har bil? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kos deg med bussen din du. Eller kanskje jeg koser meg med mannen min som har bil? og som du ikke får kjøre Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Det blir upraktisk i lengden. Tviler på at dere vil jobbe på samme arbeidsplassen. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Det blir upraktisk i lengden. Tviler på at dere vil jobbe på samme arbeidsplassen. Buss, buss, buss. Mye koseligere og mer sosialt. Gone: Når jeg blir stor jente skal jeg flytte til Sharm-el-Sheik. Endret 5. september 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Buss, buss, buss. Mye koseligere og mer sosialt. Er det mer sosialt å ta bussen alene? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Buss, buss, buss. Mye koseligere og mer sosialt. Er det mer sosialt å ta bussen alene? Når man sitter på bussen, ender man alltid opp med å snakke med sidemannen da. I teorien kan jeg få nye bekjentskaper hver dag Hvor mange får du i bilen din? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Det blir upraktisk i lengden. Tviler på at dere vil jobbe på samme arbeidsplassen. Buss, buss, buss. Mye koseligere og mer sosialt. Gone: Når jeg blir stor jente skal jeg flytte til Sharm-el-Sheik. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Har bil jeg Håper jeg får sertifikatet til 18-årsdagen... men tviler. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Har bil jeg Håper jeg får sertifikatet til 18-årsdagen... men tviler. Jeg vil også ha bil. Lei av den helvettes bussen som alltid kommer for seint. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Det er mange ting man skal gjøre, og mange ting man skal se. Det er for få timer i døgnet til å rekke det. Hvorfor sitter jeg her og gjør lekser når jeg kunne vært på kafè? Dere har gjort meg til en jævla nerd! ... og jeg liker det. Hikst-hikst. Ny følelse i kroppen. N-e-r-d. Må smake på ordet. Det smaker egentlig litt søtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg