Fragletrollet Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Får meg ny forsterker iløpet av uken: denne. Senere så kommer disse. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Heldig du... Jeg har også lyst på slikt... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hardt arbeid og mye sparing! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 *gratulere trollet* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hardt arbeid og mye sparing! Du hardt arbeid? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg hardt arbeid. Jeg male f*ckings hytte hele sommer. Jeg ble frastjålet dyr sykkel, forsikring. Jeg hadde penger i banken. Du lagret ikke nr mitt. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Du lagret ikke nr mitt. Jeg lagret det etter den mystiske meldingen i går. Synd du dro så tidlig da, pus. Guess it's not meant to be Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Dro så tidlig fra hvor? Btw, den meldingen... hmmm...vel, alkoholen. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Dro så tidlig fra hvor? Btw, den meldingen... hmmm...vel, alkoholen. Fra Hilde vel. Hadde planlagt å treffe deg der, jo Unngår du meg med vilje? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Lest 47 sider av siste ordet bare 1000 igjen, nå *dø i smerter* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Orcblood, lykke til på "ferden" Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Må jo være skikkelig l-thirtythree-t og følge med på ALT Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Dro så tidlig fra hvor? Btw, den meldingen... hmmm...vel, alkoholen. Fra Hilde vel. Hadde planlagt å treffe deg der, jo Unngår du meg med vilje? Jeg var aldri hos Hilde Fikk ikke noe invitasjon engang... hehe. Men traff noen fra klassen min som hadde vært der da. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Ey! Jeg henger på gamer.no! Jeg sa det fantes visse unntak, det kan hende du er en av dem. TrulZern, avataren min er syk... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg var aldri hos Hilde Hvorfor sa folk at du hadde vært der da? Someone is lying... Stikker på trening nå. Ikke så lenge da, skal bare trene to timer eller noe. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kan hende det er derfor jeg *nynner på "hjernen er alene"* Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Skikkelig dritt... Smelte bilen i går, og det var faen meg min feil også. Det vil si, juridisk sett var det min feil, praktisk sett er det en litt annen sak, bl.a. det at kameratene mine som var med sa at den andre bilen holdt høy fart. Men det hjelper jo så lite. Forbanna irriterende å måtte betale for dette... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Ble ikke trening pga studioet er stengt i dag. Hvor kjipt er ikke det? Jeg skal kanskje ta mopedlappen Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Haha. Magnus, LilleMagnus, fra klassen min var der. Traff ham på Majorstuen senere på kvelden Husk, vi er 3 Magnusser i klassen vår Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Haha. Magnus, LilleMagnus, fra klassen min var der. Traff ham på Majorstuen senere på kvelden Husk, vi er 3 Magnusser i klassen vår Åh. Trodde det var "min" Magnus da vettu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg