Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikler etter den siste 0,5 boksen med Budweiser i kjøleskapet, 4 i en pakke er for lite ass :hrm: Får kjøpe sånn Big-pack neste gang, men det har jo sin pris. Lurer på hvorfor de ikke selger 6pack :hmm:

*Fortsetter å rense løpet på Colt'en (M1991A1)*

Edit:

Ye nice, der kom et stupfullt menneske og banket på vinduet og døra og ringte på, fint at jeg hadde pistolen fremme hehe :evil: Åpnet et vindu og pekte på fyren med Colt'en og sa "sett beina andre veien å begynn å gå, ellers kommer det til å gjøre vondt..." Han skjønnte ikke en dritt og vaset avgårde opp mot skogen. Jaja, tømmer et magasin neste gang :hrm:

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Argh!

Har bestilt en masse deler fra komplett.no, og de var dritraske og pakka var levert til posten allerede dagen etter jeg besetilte! MEN, hos posten går det ikke videre fort, nå har pakka stått der i 2 dager, og står bare "Innlevert postterminal -STOKKE" når jeg søker på kolli. Og i dag får jeg en søt melding om at "Det oppstod en uventet feil ved søk på det aktuelle elementet.

Kontroller at søketeksten er angitt på et gyldig format."

Enda det er samme nummeret jeg alltid har søkt på, og jeg bruker linken som står på komplett's kontosider... Prøvde ctrl+C ctrl+V og, men var ikke no bedre.... Posten bør skjerpe seg.....

Lenke til kommentar

Ah. Trening blir digg i dag. :)

I går var jeg innom en fest, som jeg fortalte om, og da jeg skulle ut, kom alle eks-bestevenninnene mine og sa at de savnet meg - og at de synes det er trist vi bare går forbi hverandre når vi ser hverandre når vi brukte å være så gode venner. Så nå skal vi møtes en helg over middag og fyll for å prøve å bli gode venner igjen... kan jo alltids prøve ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...