fy_pokkers Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Puh. Jeg er SÅ lei av å surfe ikveld, samt jeg har enda ikke kommet meg hjem fra jobben Kosedyret jo! I'm sorry if i have offended you dude! : Endret 22. november 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har sagt det før, og sier det igjen..Gutter er noen snåle dyr. Jenter er også snåle. Dette innlegget ble skrevet med høyrehanda, men ikke lillefingeren. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Dette innlegget ble skrevet med høyrehanda, men ikke lillefingeren. Satt nettopp og lurte på akkurat det.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 nvoetfiv: Photoshop takk Ellers er jeg nå litt trøtt, toucha litt ekstra opp på bildet mitt, og har litt lyst til å regge meg på deviantart Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg sier nøyaktig det samme om jenter Thea. Dere er umulige å forstå seg på. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Bah. Har ikke flere ekle mms å sende. Da går jeg og sover snart. Leser litt videre på prozac nation Er sulten. IGJEN! Uansett, kombinasjonen av gutter og fyll gir en farlig ærlighet Endret 22. november 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Dumt av deg å ikke svare på innlegget mitt Javel, natta. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Dumt av deg å ikke svare på innlegget mitt Javel, natta. Var det en godt innpakket trussel? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Men bah.. Jeg tror jeg stikker og legger meg.. Ikke fordi jeg er trøtt, men fordi jeg vil at det skal bli imorgen så fort som mulig Skal lage middag til ett par meget gode venner Blir luksus, Miles Davis på platespillern, levende lys etc.. Blir koselig! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Nei, det var det så definitivt ikke. *muahaha* Argh! Irritererer meg forresten over noen fnisejenter i klassen! De ler av alt, og bruker fjorten tonn sminke. Har seriøst blitt GAL. Kanke jeg finne en da. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Så noen sånne jenter på H&M i dag. Sånne med bar mage i 15 minus. Du er heldig som har dem i klassen Hvorfor lyser allyse rødt? Endret 22. november 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Nå la jeg meg ned og duppa av. Orker ikke å gå på badet. ******. ****** i helvette. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=202575 Bah! Seriøst, jeg vil så gjerne vite hvem som kommer med "la oss lage en ny og ENDA større bombe enn den vi har nå.."... Er til å grine av. Men det skal jeg ikke. Jeg skal sove! God natt, sov godt dere! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 DiMiles -> der har du en av de få fordelene ved å gå på katta. Har slike på skolen også, men ikke like ille )) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Ja, er glad over at ikke alle jenter er sånn. De er kanskje populære noen måneder i fjortisalderen, men når man byner å få litt vett i huet som gutt skjønner man hva som betyr noe :) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Bravisimo, Jens, bravisimo! (.. bare synd du ikke er på det stadiet enda ) (neida, jeg bare tuller, glad i deg sukker) Endret 22. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har noen gutter i klassen som leker så jævlig digge, i hvert fall i gymmen og sånt. Saken er, de er ikke digge i det hele tatt. Hvis jeg hadde visst hvordan man putter inn et bilde i teksten, hadde jeg gjort det. Bare for å vise deg helt klart. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=202575Bah! Seriøst, jeg vil så gjerne vite hvem som kommer med "la oss lage en ny og ENDA større bombe enn den vi har nå.."... Er til å grine av. Men det skal jeg ikke. Jeg skal sove! God natt, sov godt dere! De er vel som meg. Driver og lager en svær thunder "ATOM" king. Er vel 11 thunder king krutt på den. Sparer den til noe spesielt. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hvordan da? Forklar Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jo altså eg gikk ned i kjelleren for å hente en gammel 15" skjerm. Da eg rotet der nede kom eg over en pose med thunder king batterier. Så begynte eg å skrelle og mekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg