Staalkontroll Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 1000 kr i drikke i går, 1000 kr i drikke i dag...+ et par på byen.. *angre* Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 50 liter hjembrent hadde mildt sagt blitt en våt fest! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Noen som har vært forelsket i en god venn/venninne noen gang? Det suger jaja, har en date med en pizza, må trøstespise litt :!: Det der suger ja :| Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 kjærlighet suger Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Noen som har vært forelsket i en god venn/venninne noen gang? jeg er det nå Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Nei, kjærlighet suger ikke... Sitter å hører på Tenacious D - Fu** her Gently å prater med dama... Da er kjærlighet bare topp Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Nei, kjærlighet suger ikke...Sitter å hører på Tenacious D - Fu** her Gently å prater med dama... Da er kjærlighet bare topp True.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Å den sangen er så romantisk Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Nei, kjærlighet suger ikke...Sitter å hører på Tenacious D - Fu** her Gently å prater med dama... Da er kjærlighet bare topp er noen som har det bra skjønner jeg nyyyyt det :D Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 tror jeg køyer nå. god natting's alle samme Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Mhm...sitter å skriver et LANGT brev til dama nå.... Men har stoppet opp ATM EDIT: går ut å tar meg en røyk.... Endret 4. september 2004 av haddis Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Nå har jeg vært innom en fest der Fragletrollet var, men gikk akkurat glipp av han Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 :| morro å vite at man nesten har truffet en forumgjenger ble en rask dusj.. det eneste kjipe var jo at da våkna jeg opp :| Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Jeg så på film nå. Kjærlighet suger ja. AnAnAs stikker alltid fra MSN. Folket legger seg... Og husk; "We're only bringers of sorrow..." Edit: Nei, jeg burde ikke skrive sånt... Endret 4. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Yup kjærlighet er noe drit! Men HEY......whats new? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Vell, jeg kan trøste meg selv met at jeg aldri stikker fra msn... Virkelig gøy å sitte¨å snakke med seg selv på msn Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ooh, hva som er nytt? Ehh... Egentlig ikkenoe... Sitter og glor og slik. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg må bare få lov til å legge til at gamer.no-delen av forumet har en ovedreven mengde overlegne idioter. (No offense til de som faktisk er hyggelige). Men jeg tror jeg skal holde meg unna den delen i all fremtid. Bedrevitende tufser har jeg aldri sett makan til. Fysj og fy! (Måtte bare si det). Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Egentlig enig med deg der Goophy. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Noen som vet hvor mobilladeren min er forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg