DraZeN Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Haha, satt her og hørte på musikk, så kom "Zz top - Pearl Necklace", i sangen sier de "She want a pearl necklace, hørtes ut som de sa "She won the paralympics". Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Nå har jeg funnet ut hvilken moped, hjelm og briller jeg vil ha! Mopenden: Hjelmen: Brillene: *drømme og vente* Endret 4. september 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Fuzzy: Nice Har lyst på moped jeg og men får ikke lov av oldisene Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Gled deg til mopedåra du, MASSE skruing og faenskap. Btw. sånn hjelm ville jeg ikke kjøpt, er bare stress med brillene. Pluss du får den ikke helt tett, så du blir å fryse. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Edit: FUckit Endret 4. september 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 *gå i dusjen* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Da har jeg fått lest gjennom alt som var posta i SO3 siden sist jeg leste her. Har vært på shopping i dag men mari og "Dr.X" fra forumet.. Var kjempegøy da Ingen fikk kjøpt det de egentlig skulle kjøpe men vi gikk lenge i butikkene i tønsberg og spiste på peppes da, rakk ikke det toget vi skulle ta hjem så vi måtte gå to timer i tønsberg uten å gjøre noe. Er dritsliten nå da, også har jeg skikkelig lyst på potetgull og cola!! Håper ingen så på innlegget mitt som spam da.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Håper ingen så på innlegget mitt som spam da.. Om det var spam skal jeg ete sokkene mine. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) ahpadt: You want fries with that? *lese gjennom SO3 fra begynnelsen, kommet til side 28* edit: hvorfor skriver jeg alltid ahpadt som aphadt? Endret 4. september 2004 av orcblood Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 edit: hvorfor skriver jeg alltid ahpadt som aphadt? Fordi du ikke er like leet som meg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ingen fikk kjøpt det de egentlig skulle kjøpe Er ikke det vanlig når jenter er på shoppingtur? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Roger that mr thirteen thirtyseven! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ingen fikk kjøpt det de egentlig skulle kjøpe Er ikke det vanlig når jenter er på shoppingtur? Det er vel ikke unormalt akkurat Sitter å fixer en kompis' pc, og fant SexTrackere og GAIN++, kort sagt: alle de kjente merkevarene Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ingen fikk kjøpt det de egentlig skulle kjøpe Er ikke det vanlig når jenter er på shoppingtur? Hmm egentlig ikke tror jeg. Men det er kanskje sånn når jenter er på shopping men noen de ikke kjenner sånn veldig fra før.. Skulle ha en bestemt bukse men de hadde den bare i lyst olastoff og jeg villa ha den i mørkt.. *kanskje angre litt for at jeg ikke kjøpte den.. * Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Ett tips til alle her, liker du bilspill og er forberedt på å lære deg å kjøre igjen. test Richard Burns rally, banker alt av bilspill jeg noengang har spilt Finnes det til PC? Jepp, det kom ut i går... EDIT: Du tror vel ikke at JEG eier en av de nyere konsollene?!? Endret 4. september 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Det må jeg løpe og kjøpe på mandag! Endret 4. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det ermange steder du kan "kjøpe" det på nettet og... Sier ikke hvor Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det ermange steder du kan "kjøpe" det på nettet og... Sier ikke hvor Hvor? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Gidder ikke å risikere mere warn, fått den warnen jeg har nå pga. link dit EDIT: Endret 4. september 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg