Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det sånn fotballfaenskap på TV  nå igjen? Var det ikke akkurat OL og sånn da? Og var vel no EM greier tidligere i år?

It's like... who gives a fuck?

Who gives a fuck? Milliarder av mennesker, faktisk.

Med milliarder forstår jeg at du mener to eller flere milliarder. Med tanke på at jordas befolkning er på ca 6 mrd, sier du altså at hver tjerde person på verdensbasis, eller flere, bryr seg om fotballen. Den er vel litt drøy? Tror neppe at mer enn høyst 10%, i det hele tatt vet at det er fotball nå.

Men men. Whatever floats your boat =)

Lenke til kommentar

Fy faen for noen "venner" jeg har. Altså. Vi skal liksom sitte sammen på OsloLAN og hadde bestemt oss for hvor vi skulle sitte. Men så plutslig i dag så sa de at vi skulle sitte et helt annet sted. Jeg spurte etter argumenter men så kom de bare med standard "fordi"-svar. Så argumenterer jeg litt, med at "hvorfor skal vi sitte midt i trafikken når vi kan sitte stille og rolig på kanten?". Så kommer de igjen med "fordi"-svar, og til slutt sier jeg at det bare er intetsigende av hva de argumenterer med. Etter det så spør de plutslig meg om hvem som være i "line-upen". På faen (vet ikke helt) så sier de da plutslig at alle alle randomsa-"kompissene" skal være med, og argumenterer med at de har spilt mest sammen, MEN DE HAR JO FAEN IKKE DET. Er en retard som bor i Oslo som de sier de har spilt med mer enn meg som de har spilt med siden 8.klasse. Kjente jo ikke karen i 8.klasse en gang. Så gjentar de seg sånn ca 10ganger, så går de rett inn på battlefield-lineupen, hvor de igjen tar med alle unntatt meg. Sa bare at det var skammelige intetsigende samtidig som jeg sa at jeg spiste (noe jeg gjorde) for å hinte til at jeg ikke brydd meg. De trodde de hadde "vunnet slaget", men det har de ikke. Om de skal være sånn, såkalte "venner", så gidder jeg FAEN IKKE VÆRE MED DE MER! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå.. Sa at jeg skulle spille med noen andre, men har ikke funnet noen andre. Finner jeg ingen andre så dropper jeg lanet. Fanken til retards!

:shrug:

Sikktert 1000 leifer her, men jeg orker ikke fikse de nå. Måtte bare få ut det jeg satt inne med. :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...