sluffy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Au, magen min har fortsatt gangsperr etter at jeg tok situps på torsdag... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 jeg er i ferd med å vondt i hånden, trolig pga sitting forna datan. noen som vet om noe som hjelper? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Å ikke sitte foran dataen? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Holger, Purify, goophy osv. Dere ødelegger tråden ved å spamme slik vet dere. Ja, skyld på meg, det er alltid lettest det. Hvis du bare skal være en slik grinebiter kan du jo bare heve kvaliteten på _dine_ innlegg. Så kanskje andre vil følge etter. Apropos, jeg synes da ikke innleggene mine har har vært _så_ håpløse, men det blir noe subjektivt. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Føler dere kvaliteten på so3-innleggene er gode for tiden? Holger, Purify, goophy osv. Dere ødelegger tråden ved å spamme slik vet dere. upp yours! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Sånn der var det avgjort, pcen går i søplla! Dritt i at jeg har brukt 30000,- på den, den går i søppla! *Hater pc!!!!* why ? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 ******** why ? Sikkert bare en I/O-feil Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det er nye tider, dimiles. Ja, dessverre. Vil bare informere deg og dere "nye" om at tråden har blitt betraktelig dårligere her etter at dere begynte å spamme ned tråden. Hvis du ikke skjønner hva jeg mener Holger, kan du lese de første ti sidene i tråden. Hvis du da fortsatt ikke skjønner det kan jeg ikke hjelpe deg. En føler seg ikke så velkommen her når du sier slikt... Kansje heller holde det for deg selv? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hvor lang tid skal det gå før man er registrert på HW.no? Har en kamerat som prøver å lage seg brukernavn og passord for å logge inn å bruke forumet, men han får ikke logget inn og har ikke fått bekreftelses mail. Han er ikke tidligere registrert. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hvor lang tid skal det gå før man er registrert på HW.no? Har en kamerat som prøver å lage seg brukernavn og passord for å logge inn å bruke forumet, men han får ikke logget inn og har ikke fått bekreftelses mail. Han er ikke tidligere registrert. Har samme "problemet" med en venn... Ikke fått noe bekreftelse eller no... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hvis de bruker Hotmail kan det lønne seg å sjekke i useriøs e-post-mappen. Det er der alt jeg har bruk for havner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 * wh1te koser seg med sin nye desktop Til dere som driver å flamer hverandre angående kvalitetsgallen som spres i SO3: Battle Without Honour or Humanity Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 * wh1te koser seg med sin nye desktop nice hvor kan jeg finne det der? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 wh1te: Hører du bare på filmmusikk du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 * wh1te koser seg med sin nye desktop nice hvor kan jeg finne det der? Hva da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 wh1te: Hører du bare på filmmusikk du? Nei, går mest i Hoobastank, Three Doors Down og et par andre band som det ikke er kult å like, samt mye gammelt crap som jeg likte på barneskolen. Er veldig tilbøyelig når det kommer til musikk; fenger det så hører jeg på det. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Woha! Hjemme alene i dag, men skal jeg gjøre noe? NEH! Dasse her hele dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Woha! Hjemme alene i dag, men skal jeg gjøre noe? NEH! Dasse her hele dagen. wh1te's to-do list: 1. pc 2. frokost 3. snus/pc 4. fotballkamp 5. pc Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) ahpadt's to-do list: 1. pc 2. frokost 3. cola/pc 4. fotballkamp (kanskje) 5. pc Min liste. Endret 4. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg