Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Gi meg en hjelpende hånd da! *kose seg på ignorer alle-de-fulle-dagen* Hva med www.desktopmodel.com ? ))) Takker og bukker ... og nusser Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Gi meg en hjelpende hånd da! *kose seg på ignorer alle-de-fulle-dagen* Hva med www.desktopmodel.com ? ))) Takker og bukker ... og nusser Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting står jo der. er ening med holgert. har man noe å si , så fyr løs Ja, men hvor mye vet du sånn egentlig om åssen denne tråden pleide å være? Du skrev jo selv at det var første gang i kveld. Plz. har aldri sagt jeg vet hvordan denne tråden pleide å være . jeg tok utgangspunkt i det ueland skrev da han starta tråden. livets små å store ting vil på sett og vis være alt mulig rart. så lenge man ikke spammer slik som eksemplene holgert viste. men uansett. er det så nøye. kan da tåle å lese litt ekstra tekst innimellom. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Så det du, dimiles vil ha tilbake er prat om allyse og hans fetisj for andre nerder av andres kjønn og lignende? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Sånn der var det avgjort, pcen går i søplla! Dritt i at jeg har brukt 30000,- på den, den går i søppla! *Hater pc!!!!* Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) @ Wh1te : liker godt bildene som ligger inne på Digital Blasphemy for dei som vil ha noke anna enn lekre damer på desktopen... Ka var det eg skulle sei no igjen? Edit: og der drepte eg tråden (tenkte "and that's the way the cookie crumbles" ) Endret 4. september 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Er det noe liv her da? Akkurat kommet hjem fra byen... En blanding av kebab å litt for mange øl er ikke bra... Det fikk vertfall jeg merke litt for godt... Men snart er det opp kl 09.00 igjen for å fylle... livet er godt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 teh live Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Partey! Anyways...legger mai..sova.. Må sove godt da folkens... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Da var jeg tilbake etter 3 dagersban pga. stor avatar. Hatt det fint uten meg? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Pretty f*cked up det som skjedde i russland. Anyways imorgen er det meningen at eg skulle opp til en kompis med pils og se landskampen men......ffs hunden hindrer meg i å ha ett sosialt liv. Grow up damn dog! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Du må bare vende den til det, dra bort, men ikke så langt. Og etterhverdt vil han bare legge seg og sove Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 *sukk* har gjort alt! Har snakket med hundeeksperter og alt men ingen av tipsene funker. Fikk beskjed om at hunden er ekstrem knyttet til meg og at det går vekk med tiden. Nei han legger seg ikke etter en time eller noe. Han hyler uavbrutt time etter time. Sist eg lot han være alene hylte han uavbrutt i 3 1/2 time. Hadde eg bodd i enebolig hadde eg bare latt ha hyle seg til søvn men i leiglighet går det ikke. Dette er det største minuset med hunden. Går nokk over men kortid? Han er forresten 10mnd idag. Anyways så starsky and hutch. Morsom film. Burde legge meg men etter 1.5l med cola så er eg klin våken. Jaja Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 bah, selvfølgelig var de fete bildene i membersgally, iallefall for meg som kjører 1600*1200 hadde xboxkveld hos en kamerat i går, var pizza, øl og xbox.. skikkelig koselig. Men nå er det inn til oslo å jobbe snart, må bare våkne Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) :S eg hadde glemt at min far har bursdag idag. Jaja legger meg nå og står opp 12 og går ut og kjøper noe til han. Blir lite søvn på meg idag men hey.....whats new? Edit: God natt. glemte meg. Endret 4. september 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 mamma og pappa vekte meg rett før forrige post, da dro dem vist. bare ikke spør meg hvor og når dem kommer hjem Er iallefall kjøpt inn noen grandiser og litt sånn. *Heia Petter Solberg* wimamp: G:\Bjørn Rosenstrøm\Rally - Varför Är Det Så Skönt Att Vara Naken .mp3 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 offor er det nesten ingen på forumet her på morgenen? Lenke til kommentar
cerion Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det er lørdag. Kan hende det har litt å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg