Ø.B. Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 neeei det er noen som skal sitte å skrive gruppeoppgave i hele morra... uff. jeg tar kvelden Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Æsj, ingen vil ha GMail lenger... *føle inflasjon på GMail-kapitalen min* Endret 3. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Gmail, anyone? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 *kaste GMail-invites rundt seg* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 hvis man først har gmail da så går man aldri tom for invites.. men det blir vel public nå straks. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Føler dere kvaliteten på so3-innleggene er gode for tiden? Holger, Purify, goophy osv. Dere ødelegger tråden ved å spamme slik vet dere. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 *Drukne i Gmail-invites* F***, der klikka pcen min igjen! Jeg som hadde innstallert Windows på nytt og gode greier! "Irql_is_not_less_or_equal" er ikke det minnefeil?! (Skal droppe spammen HalTan) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Hvilket program trenger jeg for å styre viftehastigheten (til en Shuttle) i Windows? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Holger, Purify, goophy osv. Dere ødelegger tråden ved å spamme slik vet dere. Nå har du misforstått, dimiles. Dette er eksempler på spam: ARGH!!!!11111 LOL! LOL!LOLOLOL :!: Småsnakk er derimot IKKE spam. Det er det denne tråden er her for. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Hvor ble det av hyggelige SO, som alle ville ha? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Holger, beklager, men da har du misforstått. Hvis du trodde denne tråden var ment til 50% prat om hvor kul man er som har gmail, og 50% spam om man husket personen eller ikke har du tatt feil. Spam kan faktisk fint være ord, og småsnakk kan definitivt være ord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Hvor kan jeg finne bakgrunner? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Jeg er enig med dimiles. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Jeg er enig med dimiles. Jeg er enig med DiKKy. (Koz, forresten). Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting står jo der. er ening med holgert. har man noe å si , så fyr løs Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting står jo der. er ening med holgert. har man noe å si , så fyr løs Ja, men hvor mye vet du sånn egentlig om åssen denne tråden pleide å være? Du skrev jo selv at det var første gang i kveld. Plz. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Det er nye tider, dimiles. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Det er nye tider, dimiles. Ja, dessverre. Vil bare informere deg og dere "nye" om at tråden har blitt betraktelig dårligere her etter at dere begynte å spamme ned tråden. Hvis du ikke skjønner hva jeg mener Holger, kan du lese de første ti sidene i tråden. Hvis du da fortsatt ikke skjønner det kan jeg ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Gi meg en hjelpende hånd da! *kose seg på ignorer alle-de-fulle-dagen* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Gi meg en hjelpende hånd da! *kose seg på ignorer alle-de-fulle-dagen* Hva med www.desktopmodel.com ? ))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg