knut-eirik Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Å se på film på pc'en er da ikke no negativt, ser aldri på TV lenger."Kjøper" heller filmen og ser den på pcen Alle kobler da pcen til hjemmekinoen? ikke sant? Ang. rar ting: Kan det ha med blodsukker å gjøre? Hørt om kvaksalver loven? Endret 3. september 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 God idè, drass med deg maskina bort til hjemmekinoen Trimmen kommer jo også som en liten bonus. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 God idè, drass med deg maskina bort til hjemmekinoen Trimmen kommer jo også som en liten bonus. eh, ikke dra maskina bort til men det er jo bare å kjøre noen ledninger mellom så er det jo oppe å går. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Kommer ann på avstanden da, og om han har kablene. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 lettere å kjøpe en ekstra pc Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 jupp en liten nett sak eller en slik tøff dr.spawn kreasjon Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Har 2x10meter s-video kabler men bare 1x10meter med audio. Gidder ikke å drasse med meg pc'n. Ingen filmer som helt frister meg og de som frister meg er seff til låns....typisk. Jaja Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Isj, nå var det ikke mye å finne på gitt. Tror det begynner å nærme seg leggetid også gitt... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Aha, Guess how's back in black? Please, everyone: Hold your applaous! (Ja da, jeg er tilbake ) Og engelsken er på topp! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Hvem er du? Endret 3. september 2004 av HalTan Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Hvem er du? Øyy, er du morsom eller har jeg vært så lenge borte????! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Har du i det hele tatt vært her? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Nei da, jeg har bare et par hundre innlegg i SO3 og enda litt flere i resten av forumet!!! Btw, du hadde en dude med afro som avatar før! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Javel, hei på deg. Hvor har du vært hen? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Kan'ke si jeg har lagt merke til deg. Jaja. Fyren med afro == meg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 *Gjesp* Legger meg nå jeg... God natt alle sammen. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Jeg husker Stikk-kont@kten godt. Men da hadde avataren din en annen farge. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Aldri posta i denne tråden før i kveld jeg, men nå vet jeg iallefall hvorfor den er på så mange sider.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Nå ble jeg nesten litt deppa, kansje jeg skulle skille meg ut litt! Begynne med og spamme SO3 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Begynne med og spamme SO3 Storartet. Tror jeg gir opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg