Dikky Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Jeg har ikke smakt stekt og krydret sopp, bare ekkel våt og slimete sopp som ødelegger pizzaen. Hvis noen hadde gitt meg en stekt og krydret sopp så tror jeg at jeg hadde smakt på den. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Og jo, det er patatisk det du sier 1\32Tan. Patatisk kan du være selv. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Nettopp, da er du enig med oss da jo, du velger selv hva du vil ha på si; pizzaen... At jeg plukker av ananas og sopp er ikke barnslig, men jeg er enten drittlei smaken eller at jeg rett og slett ikke liker det. Men må innrømme at jeg har fått en rar ting med mat, etter jeg ble syk i juni har jeg ikke klart søtsmak på mat eller godteri :S Hvorfor aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 neeei en får ned en tur å slurpe i seg litt hostesaft... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Og jo, det er patatisk det du sier 1\32Tan. Patatisk kan du være selv. jeg sa ikke at du var patetisk, men at det om mentalitet var patetisk. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Men dersom du ikke liker paprika, kan du jo kjøpe en GOD frossenpizza. F.eks Ristorante med kylling og spinat. Yumm. Ang. rar ting: Kan det ha med blodsukker å gjøre? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 At det kan ha noe med blodsukker har jeg ikke tenkt på... *Bestille legetime* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Vet ikke jeg. Noen som har litt peil bør kanskje uttale seg. Noen som kan noe om dette her? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Ikke jeg heller, men det høres lurt ut å få skjekket det... Mener å huske at wh1te har pratet en del på blodsukker Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Wh1te er selverklært hypokonder, tho. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Ja så det der... jeg mener derimot at "vet" du at du er hypokonder er du ikke det Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 /me har spart dagens middag (RISTORANTE pizza) til nattens film og har digg kald cola. Vet ikke ka film eg skal se dog. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Bruce Lee-film? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Shaun Of The Dead er faktisk ganske morsom Se den du Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Mulholland Dr. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Litt sent å "kjøpe" filmer nå. Har noen bra iso'r på pc'n men ingen dvd plater å brenne den på. Jaja får bare se en film foran pc'n idag og. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Å se på film på pc'en er da ikke no negativt, ser aldri på TV lenger. "Kjøper" heller filmen og ser den på pcen Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Pulp Fiction tåler vel alltids et gjensyn Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Men så har snøhunden valget mellom CRT eller hjemmekino, da. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Og da trekker jeg tilbake kommentaren min, hjemmekino for teh win! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg