Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:roll: så du mener at alle som ikke liker paprika har mentaliteten til en 6åring? Bare for de ikke liker dritten? Patetisk!

Nei, jeg angriper ikke folk som ikke liker paprika, jeg "angriper" folk som ikke tør å engang prøve. Lillesøstra mi på 10 år nekter tvert å ete brokkoli, samme gjorde jeg en gang i tida, en vakker dag venner hun seg til det og spiser maten vi får servert, som oss andre. Men for all del, plukk hva du vil av maten, den er tross alt din.

Patetisk, neeeh. :)

Lenke til kommentar
Hahaha det er for dumt haltan. Så folk skal tvinge i seg mat fordi det er mat. Så du spiser ting som er ekle men fordi det er mat så spiser du det?

Nei, :), jeg bare har problemer med å forstå det.

Det er da ikke barnslig å ikke spise det du ikke liker, si èn ting du hater innen mat HalTan, spiser du det?

Per i dag liker jeg ikke brunost og leverpostei, dette er dog ting jeg kan velge å ikke spise, da jeg smører min egen skive. Det jeg sikter mest til her er situasjonen hvor en serverer noen et måltid, og de straks ber om en rusketallerken så de kan plukke ut halvparten av ingrediensene, liksom. :) Litt irriterende. Men for all del, ikke misforstå meg, jeg har'ke noe imot at folk har sine egne preferanser.

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...