Bandidos-Pelle Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Sopp er nam! Elsker sopp! Slafs, slurpe! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Sopp smaker helt forferdelig, men det finnes morsom sopp også da Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 sopp = Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Herre Jebus. Hva slags slabbedasker er det som henger her? Sopp er jo essensiellt til et hvert biffmåltid. Dette minner meg om "plukke paprika av grandis"-mentaliteten du finner blant 6-åringer. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Sopp er en nedbryter. Den lever av næringen til døde planter og dyr. Det er sikkert noe næring den. Men det er godt mulig at det er lite. Sopp er uansett IKKE mat. *hate sopp* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 sopp er da ikke så gæææli Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Herre. Har dere SMAKT godt stekt og krydra kantarell eller champignon? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Herre Jebus. Hva slags slabbedasker er det som henger her? Sopp er jo essensiellt til et hvert biffmåltid. Dette minner meg om "plukke paprika av grandis"-mentaliteten du finner blant 6-åringer. det er da ikke mentalitet da din fjott, det heter smak og behag Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Herre Jebus. Hva slags slabbedasker er det som henger her? Sopp er jo essensiellt til et hvert biffmåltid. Dette minner meg om "plukke paprika av grandis"-mentaliteten du finner blant 6-åringer. så du mener at alle som ikke liker paprika har mentaliteten til en 6åring? Bare for de ikke liker dritten? Patetisk! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 det er da ikke mentalitet da din fjott, det heter smak og behag Klart det er smak og behag, men jeg synes fremdeles det er en barnslig mentalitet når folk plukker X antall dingser av pizzaen sin. Det er bare mat. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Hahaha det er for dumt haltan. Så folk skal tvinge i seg mat fordi det er mat. Så du spiser ting som er ekle men fordi det er mat så spiser du det? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Det er da ikke barnslig å ikke spise det du ikke liker, si èn ting du hater innen mat HalTan, spiser du det? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 jeg likte heller ikke sopp før, også sa bruttern at det ikke smakte en dritt, det var det jeg innså etterhvert også da. en tilvenningssak bare.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 så du mener at alle som ikke liker paprika har mentaliteten til en 6åring? Bare for de ikke liker dritten? Patetisk! Nei, jeg angriper ikke folk som ikke liker paprika, jeg "angriper" folk som ikke tør å engang prøve. Lillesøstra mi på 10 år nekter tvert å ete brokkoli, samme gjorde jeg en gang i tida, en vakker dag venner hun seg til det og spiser maten vi får servert, som oss andre. Men for all del, plukk hva du vil av maten, den er tross alt din. Patetisk, neeeh. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Herre. Har dere SMAKT godt stekt og krydra kantarell eller champignon? Det har jeg! NAMSIDISLAFS! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 men altså, ikkeno slår en burger fra jessheim gatekjøkken! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 sopp er da ikke så gæææli Jo. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Herre. Har dere SMAKT godt stekt og krydra kantarell eller champignon? Det er bare mat. My opinion: Jeg liker å spise god mat. Er maten ikke god, så endrer jeg maten. Endret 3. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 *Slå seg sammen med SnowDOG* Jeg tør å smake på det, men syns det er helt forferdelig og unngår det. Og jo, det er patatisk det du sier 1\32Tan. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Hahaha det er for dumt haltan. Så folk skal tvinge i seg mat fordi det er mat. Så du spiser ting som er ekle men fordi det er mat så spiser du det? Nei, , jeg bare har problemer med å forstå det. Det er da ikke barnslig å ikke spise det du ikke liker, si èn ting du hater innen mat HalTan, spiser du det? Per i dag liker jeg ikke brunost og leverpostei, dette er dog ting jeg kan velge å ikke spise, da jeg smører min egen skive. Det jeg sikter mest til her er situasjonen hvor en serverer noen et måltid, og de straks ber om en rusketallerken så de kan plukke ut halvparten av ingrediensene, liksom. Litt irriterende. Men for all del, ikke misforstå meg, jeg har'ke noe imot at folk har sine egne preferanser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg