Goophy Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Hehe, lat du er. Men ingen vil ha besøk av meg nå. Ufine greier... Men jeg er veldig god venn med russepresidenten som ble valgt idag på skolen. Hun fikk massevis av stemmer, jeg fikk to. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 hmmm, baileys, chivas og rusbrus hvor pokker er min martell? fint å se at det ikke er bare meg som drikker litt å sitter foran maskinen. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Hehe, lat du er. Det kalles forkjøla og giddaslaus Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Det kalles forkjøla og giddaslaus Giddaslaushet er det samme som latskap da dumma. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Neida... Jeg hadde kunne gjort det, men ser ikke helt vitsen når colaen funker som den er... Så da gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Likegreit det. Nå hentet jeg chilinøtter også. *stolt av seg selv* Men, russepresident er vel megastress og styr? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Men, russepresident er vel megastress og styr? Det skal vist være det. Men sikkert morro også. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Ja, jeg tror ikke jeg skal "være" russ uansett, men, men... Lenge til. Dæven å lyst jeg har til å stå på ski nå... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Dæven å lyst jeg har til å stå på ski nå... Du har bare med å sette deg ned med Cola, for det der er ikke sunt, da bein brekkes i bakker Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Jeg lever av å stå på ski. Ihvertfall nesten da... Sitter her med cola uansett... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Dæven å lyst jeg har til å stå på ski nå... Du har bare med å sette deg ned med Cola, for det der er ikke sunt, da bein brekkes i bakker Bein, ankler og slikt brekker også på flat mark Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Men jeg er veldig god venn med russepresidenten som ble valgt idag på skolen. Champisskork! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 *host*allerede fåttt*hark* Men jeg skal ikke være russ, så jeg driter i det... Eller, må det skje i russetiden? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 *host*allerede fåttt*hark*Men jeg skal ikke være russ, så jeg driter i det... Eller, må det skje i russetiden? Ja. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Jeg lærte noe nytt i dag. Sopp er, i følge mer eller mindre sikre kilder, nesten HELT næringsløse. 100% tom mat, med andre ord. Så da lurer jeg, hvorfor i alle dager stapper ikke slankere i seg sopp i hopetall? Stekt, kokt, mørbanka, kutta, most, og lekkert dandert. Må jo være genialt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Jeg lærte noe nytt i dag. Sopp er, i følge mer eller mindre sikre kilder, nesten HELT næringsløse. 100% tom mat, med andre ord. Så da lurer jeg, hvorfor i alle dager stapper ikke slankere i seg sopp i hopetall? Stekt, kokt, mørbanka, kutta, most, og lekkert dandert. Må jo være genialt. Fordi det har en ekkel konsistens. Eneste måten du får i meg sopp er på dolly dimples sin pizza. Endret 3. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Sopp er ekkelt. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Kanskje fordi de allerde gjør det :O men uansett er det ikke næring de skal holde seg unna da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Sopp er det eg alltid plukker av maten. Hater når folk lager kjøtt med sopp dritt i. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Ja, skjønner ikke hvorfor folk skal ha sopp i alt mulig, det har jo bare en skikkelig guffen konsistens... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg