SnowDOG_ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Arggh! Sliter med migrene idag. Forbanna dritt!! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Arggh! Sliter med migrene idag. Forbanna dritt!! Jeg sliter med kjedsomhet.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Sliter med jeg svetter noe jævlig etter et pår små drinker? har ikke skjedd før. rart Lenke til kommentar
Same- Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Sjekk her! :!: "Madderfakker westside, yo". -Hvorfor skal du ha tak i det a? -Fordi jeg skal shøpe is, hva faen tror du? :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Oj, da var jeg hjemme igjen. Hadde ikke skjedd mye på forumet gitt. Kjedelige greier. Ikke er det noen steder å gå ut nå... *Ringe noen kvinnelige venner og spørre om de vil ha besøk* Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Sjekk her! :!: "Madderfakker westside, yo". -Hvorfor skal du ha tak i det a? -Fordi jeg skal shøpe is, hva faen tror du? :!: det beste er når han som ringer spørr hvor ufuk bor og ufuk svarer med et stille "måther focker" hysterisk morsom. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Me has made picture! http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry2726589 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Me has made picture! http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry2726589 GG_antialising. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Me has made picture! http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry2726589 Denne var jo...? finner ikke det ordet jeg letet etter... Synes den er tøff, men ville ha hatt deisse kjevene på plass da. Men ellers wow Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Var litt bra da :!: Nice Holger! Da er jeg hjemme fra klasseturen, 48 bokser cola og 12 red bull rikere Det er forøvrig den verste turen jeg har vært med på, for slik gikk det: Dag 1: Alt greit.. Dag 2: Fortsatt greit.. Kjørte gocart Dag 3: Grei den også Dag 4: Noen brekker armen En gutt får anfall av for mye red bull, røyk, usunn mat og for lite søvn En tåler ikke å se det, og får sjokk En jente blir trist, jeg må trøste Jeg blir selv offer for depresjon, og får til slutt kos av henne jeg trøstet på (Skjebnens ironi :!: ) Dag 5: Vi drar hjem. Det var grovt sett turen, men dag fire ødela alt.. Jeg har herved satt meg til rette i datastolen, og satser på en søvnløs natt med BF:V Endret 3. september 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Dag 4 var visst en opplevelsesfylt dag... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hørtes jo gøy ut det SupremeX Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hørtes jo gøy ut det SupremeX helt til dag 4 ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Pils & PC is teh leet. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Kan minne om min severige tur engang... Jeg satt på terrasen, fikk ene stolbeinet utenfor den og landet på en nylig nedklipt busk. rett i ryggen, hadde det ikke vært for at jeg lente meg fremover hadde jeg nok blitt mye mer spidda en jeg ble. Skulle sove i samme seng som den fineste jenta jeg noengang har sett, men sovna på sofaen EDIT: Sitter nå med en boks cola, snus under leppa og har lyst på en røyk... For å toppe det hele er jeg forkjøla Endret 3. september 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Pils & PC is teh leet. Fylle-foruming begynner å bli et utbredt problem på internett om dagen. Grøftefyll er ut, PCfyll er inn. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 /me vil ha en kald cola Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 /me har bare varm cola Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 /me har iskald cola med isbiter i. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 /me kan fikse det samme som Goophy, men gidder ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg