Staalkontroll Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Bare meg som skal på byen i dag eller? Tja... tror heller jeg tar turen til jordet [HINT]www.dyrskuet.com[/HINT] Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 En god kamerat av meg, logger på msn, ser nicket hans"******skal ut å kjøpe sitron, grunnet hasjrøyking i det sisste" han logger av 40 min senere.. han logger på, jeg spør hva i all verden han driver med.. om han i det hele tatt tuller eller ei.. "det hjelper mot depresjoner, pliz ikke plag meg med avrusningsshit o.l" han logger av.. dette skjedde i går.. han logger på igjen(idag), sier at han skal på hyttetur med noen kamerater og spør om jeg har litt penger han kan låne.. jeg sier nei, skjønner jo seff hva de hadde gått til.. han kaller meg en dårlig venn, og logger av.. personen det er snakk om, er 17 og bor på en hybel i oslo.. hjelper heller ikke å ringe faren(alkolisert som fan.. avrusning har ikke hjulpet.. mora døde i sommer) hva i all verden skal/kan jeg gjøre? har ikke tenkt på annet siden jeg snakket med fyren.. prøvd å ringe, men han tar ikke mobilen... må ta meg en liten tenkepause jeg.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) la han være? ikke noe du kan gjøre for å stoppe han, hvis han virkelig vil drive med narkotika.. han finner på en eller annen måte uansett hva du gjør.. Endret 3. september 2004 av Camron Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det er jo ikke ditt problem at han ruser seg. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det er jo ikke ditt problem at han ruser seg. Kan hende han er bekymret for ham. _ammaZ_: Snakk med ham, det er det beste du kan gjøre. Vi fikk tunge og munn for å kunne gjøre noe med dem, ikke sant? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 tunge = smake munn = spise/oppbevaringssted for tunge og tenner ? neida Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 _ammaZ_: La han drive på, etterhverdt skjønner han at det ikke hjelper det døyt, og ikke mas på avrusning siden man faktisk ikke kan bli fysisk avhengig av cannabis. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Bare meg som skal på byen i dag eller? Nope Lenke til kommentar
neb Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 BYn på meg å.. mest sansynlig.. men vet ikke hvor da.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Ojojoj så stor aktivitet det er på forumet for tia Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Ojojoj så stor aktivitet det er på forumet for tia Helt sykt. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det er nesten så en like godt kan gå å legge seg igjen, og jeg sto opp for en time siden... Er sjuk og greier. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Da testes Firefox. Veldig uvant browser. :S Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Sjekk her! :!: "Madderfakker westside, yo". Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Sjekk her! :!: "Madderfakker westside, yo". OLD! Endret 3. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Sjekk her! :!: "Madderfakker westside, yo". OLD! Still funny! :!: Så den i fjor, men den er like fet i år! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det er jo ikke ditt problem at han ruser seg. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 OLD!!!!!!1111oneeinszweidrei But still funnay Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 OLD!!!!!!1111oneeinszweidrei But still funnay Nei. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 har nå endelig bestilt meg viftestyring kanskje jeg får sove om natta nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg