ahpadt Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Forkjøla jeg, lurke i forumet i hele dag Jeg og. Lenge siden jeg har vært så "tett i pappen". *hate å være syk* *lage te* Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 *hate å være syk* Da er vi to. Har vært syk i en uke nå Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 *hate å være syk* Da er vi to. Har vært syk i en uke nå Jaja. Uansett så har jeg blitt lovt en ny høstjakke i dag. *drikke te* Lenke til kommentar
piit Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Satser på at du faktisk kommer inn på Nannestad VGS da.Det er en veldig flott skole. Kule lærere har vi fått og. Er bar en ting som er skikkelig dritt. Det er den ene føkkings 9'ende kalssen som kommer ifra skolen din siden det ikke var plass til alle elevene der. Så vi har sånne ekle 9'endeklasseberter med amsse brunkrem hos oss! Eyh, mobber du broren min eller? Han er en av de 9. klassingene! Btw, vet du om det er en sånn "åpen skole"-dag der? Hadde vært artig å sett hvordan skolen så ut. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Eyh, mobber du broren min eller? Han er en av de 9. klassingene! Hva heter han? Kanskje jeg vet hvem det er Lenke til kommentar
salif Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Etter diverse fysisk aktivitet (flytting av skuffeseksjoner på hjul) har jeg nå pådratt meg hodepine og blåmerker på venstre skinnlegg. La menn gjøre slikt arbeid Ta ett par pinex og se på hvor fint det evt. ble Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Nå er det russemøte her. Lurer på hvor mange som stemmer på meg som president... Uansett kjedelig på skolen, glad jeg hadde med masse mat. Og masse musikk... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Nå er det russemøte her.Lurer på hvor mange som stemmer på meg som president... Uansett kjedelig på skolen, glad jeg hadde med masse mat. Og masse musikk... *ringe alle på asker og be dem om å stemme på Goophy* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Det funker nok bra, ja... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Det funker nok bra, ja... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Starten på Full Metal Jacket er jevla morsom "You're so ugly you can be a modern-art masterpiece" *lure på om B|Real har det like kjipt i militæret* Endret 3. september 2004 av kaiern Lenke til kommentar
piit Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Hva heter han? Kanskje jeg vet hvem det er Ole Sandholt. Halvlang fjott med lyst krøllete hår. Er du fra Nannestad? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Ole Sandholt. Halvlang fjott med lyst krøllete hår. Er du fra Nannestad? Tror jeg har sett han Er i fra Holter, rett utenfor Nannestad Endret 3. september 2004 av kaiern Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=243089 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Etter diverse fysisk aktivitet (flytting av skuffeseksjoner på hjul) har jeg nå pådratt meg hodepine og blåmerker på venstre skinnlegg. La menn gjøre slikt arbeid Ta ett par pinex og se på hvor fint det evt. ble Skulle jeg gjerne gjort. Fant ingen menn som var villige til å påta seg oppgaven. Lenke til kommentar
piit Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Er i fra Holter, rett utenfor Nannestad Stakar. Maura er jo så mye bedre! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Er i fra Holter, rett utenfor Nannestad Stakar. Maura er jo så mye bedre! Neh, Maura suxx Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Maura r00lz! Kjenner et par stk. derifra, men kjenner ingen fra Holter... Og holter er bare irriterende, for bussen kjører der og det tar liksom så sinnsykt mye lengre tid tilabke til skedsmokorset da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg