Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satser på at du faktisk kommer inn på Nannestad VGS da.

Det er en veldig flott skole. Kule lærere har vi fått og.

Er bar en ting som er skikkelig dritt. Det er den ene føkkings 9'ende kalssen som kommer ifra skolen din siden det ikke var plass til alle elevene der. Så vi har sånne ekle 9'endeklasseberter med amsse brunkrem hos oss! :mad:

Men jeg stikker og legger meg imens... :p ( til du byner der. :p)

Lenke til kommentar
Satser på at du faktisk kommer inn på Nannestad VGS da.

Det gjør jeg og :)

Er bar en ting som er skikkelig dritt. Det er den ene føkkings 9'ende kalssen som kommer ifra skolen din siden det ikke var plass til alle elevene der. Så vi har sånne ekle 9'endeklasseberter med amsse brunkrem hos oss! :mad:

pwned :p

Lenke til kommentar

Haha, livet er hardt ;) Glad jeg er ferdig med skole. For en liten stund...

Endret av salif
Lenke til kommentar

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! :w00t: :w00t:

Jeg sparte 3200 kroner på å parkere litt vekk fra skolen denne uken. :D

Kontroll på skolen idag, vi parkerte litt vekk og gjemte mopedene ekstra siden vi så noen gule vester oppe ved skolen, så da vi kom opp så vi at de tok mopeder på tralla, ble bare fire avskiltninger ellerno, siden alle bare kjørte videre når de så noen gule vester.

:love::dribble:

Beklager smilies, jeg er i lykkerus.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Forkjøla jeg, lurke i forumet i hele dag ;)

Jeg er også forkjølet. Det kan være gøy med skole, sitter bare å leker med laptoppen min hele tiden uansett, mens de andre noterer.

Gleder meg til senere for da skal jeg bygge en SN85G4 til en kompis :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...