kaiern Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Men vi sees vel om noen år? Sure. Hvilken klasse går du i? Endret 2. september 2004 av kaiern Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 1MKB /me begynner på VGS neste år Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Satser på at du faktisk kommer inn på Nannestad VGS da. Det er en veldig flott skole. Kule lærere har vi fått og. Er bar en ting som er skikkelig dritt. Det er den ene føkkings 9'ende kalssen som kommer ifra skolen din siden det ikke var plass til alle elevene der. Så vi har sånne ekle 9'endeklasseberter med amsse brunkrem hos oss! Men jeg stikker og legger meg imens... ( til du byner der. ) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Satser på at du faktisk kommer inn på Nannestad VGS da. Det gjør jeg og Er bar en ting som er skikkelig dritt. Det er den ene føkkings 9'ende kalssen som kommer ifra skolen din siden det ikke var plass til alle elevene der. Så vi har sånne ekle 9'endeklasseberter med amsse brunkrem hos oss! pwned Lenke til kommentar
salif Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Er bar en ting som er skikkelig dritt. Det er den ene føkkings 9'ende kalssen som kommer ifra skolen din siden det ikke var plass til alle elevene der. Så vi har sånne ekle 9'endeklasseberter med amsse brunkrem hos oss! Haha, livet er hardt Glad jeg er ferdig med skole. For en liten stund... Endret 3. september 2004 av salif Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Ikke bli automatiker! Bli heismontør, de tjener ca 400k i året i grunnlønn. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Ikke bli automatiker! Bli heismontør, de tjener ca 400k i året i grunnlønn. Flipper du? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Da var man nok en gang på skolen. Leser over nynorskstilen min, koselige greier... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 bedriftsøkonomi igjen på meg nå ja.. Synes vi gjør det samme om og om igjen, bå får vi ihvertfall bruke excel mens vi fører regnskap da. Fikk ikke det i starten av året.. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Heismontør? pfft, bli pianostemmer / bowlingkulehullborer eller noe i den duren hvis du først skal bli noe fjernt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! :w00t: Jeg sparte 3200 kroner på å parkere litt vekk fra skolen denne uken. Kontroll på skolen idag, vi parkerte litt vekk og gjemte mopedene ekstra siden vi så noen gule vester oppe ved skolen, så da vi kom opp så vi at de tok mopeder på tralla, ble bare fire avskiltninger ellerno, siden alle bare kjørte videre når de så noen gule vester. Beklager smilies, jeg er i lykkerus. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) GG fredrik! http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...00#entry2722528 *host*gmail-invites*hark* Endret 3. september 2004 av orcblood Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Da stikker jeg snart på skolen. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Forkjøla jeg, lurke i forumet i hele dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Forkjøla jeg, lurke i forumet i hele dag Jeg er også forkjølet. Det kan være gøy med skole, sitter bare å leker med laptoppen min hele tiden uansett, mens de andre noterer. Gleder meg til senere for da skal jeg bygge en SN85G4 til en kompis Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Etter diverse fysisk aktivitet (flytting av skuffeseksjoner på hjul) har jeg nå pådratt meg hodepine og blåmerker på venstre skinnlegg. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Forkjøla jeg, lurke i forumet i hele dag Det skal jeg og Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Wee...har vært ute å labba i skauen i 2 timer nå Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Huhei, geografitime uten lærer og med film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg