_Xander Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Tenkte siden du skal være hjemme i morgen, og av de 5 skolene i akershus jeg kjenner folk som går på er det bare nannestad der jeg går som har fri i morgen. Tenkte kanskje du kom derfra siden du bor i akershus. men, men.. akk så! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Tenkte siden du skal være hjemme i morgen, og av de 5 skolene i akershus jeg kjenner folk som går på er det bare nannestad der jeg går som har fri i morgen. Tenkte kanskje du kom derfra siden du bor i akershus. men, men.. akk så! Vell. Har ikke fri, men er syk. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Tenkte siden du skal være hjemme i morgen, og av de 5 skolene i akershus jeg kjenner folk som går på er det bare nannestad der jeg går som har fri i morgen. Tenkte kanskje du kom derfra siden du bor i akershus. men, men.. akk så! w00t, går du på VGS i Nannestad? Eller leste jeg feil? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Natta alle! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 w00t, går du på VGS i Nannestad? Eller leste jeg feil? Du leste neppe feil... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 w00t, går du på VGS i Nannestad? Eller leste jeg feil? Du leste neppe feil... jeg går på skolen rett ved siden av deg Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Den som heter "ungdomskole" ? Det er teit. Får stikke over til Rimiæn på mandag elns. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Den som heter "ungdomskole" ? Det er teit. Får stikke over til Rimiæn på mandag elns. stfu Vi får ikke gå på butikken enda, jævla dritt lærere Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Vi får ikke gå på butikken enda, jævla dritt lærere Why ask..? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Vi får ikke gå på butikken enda, jævla dritt lærere Why ask..? Fordi alle lærerene_nesten_kan sammenlignes men Hitler Endret 2. september 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 HAHA! Hadde nettopp en fjomp som la meg til på MSN. Følgende logg: *MSN gir meg beskjed om at noen har lagret meg i sin MSN liste, og jeg godtar. Etterfølges av denne samtalen:* Meg: Hvem er du? Han: ha ha ha Meg: Hvem er du, da? Han: ditt verste mareritt Han: ha ha ha Meg: Tøft. Meg: Da lurer jeg på hvem som er i mitt livs største mareritt. Han: ha ha ha Meg: Av fire setninger du har skrevet, består "ha ha ha" av tre av dem. Meg: Symbolsk for deg? Han: ha ha ha Meg: 4 av 5 - ikke verst! Han: bla bla Meg: Vel, jeg spør en siste gang: Hvem er du? Meg: Hva vil du? Han: pamela andersen Meg: Anderson eller Andersen? Sistnevnte er i hvert fall ukjent for meg. *"Han" logger av* :!: Eid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Eid? Som stål. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 _veldig_ trøtt nå... senga kaller! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Vi får ikke gå på butikken enda, jævla dritt lærere Haha, forbanna taper. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Vi får ikke gå på butikken enda, jævla dritt lærere Haha, forbanna taper. Er da ikke min feil Endret 2. september 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Er da ikke min feil Seff er det din feil. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Hvor mye tjener en automatiker? Sånn cirka? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Hvor mye tjener en automatiker? Sånn cirka? Vet ikke, men trur det faktisk er rimelig bra. Kommer også litt ann på om du får jobben på plattform eller ikke. Men er vel ikke helt på tur om jeg sier 350.000 ++ , jeg klarte jo 310.000 som kundekonsulent Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Takktakk, Wabby. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Vi får ikke gå på butikken enda, jævla dritt lærere jeg vet.. Derfor jeg sa det med en "" bak. Men vi sees vel om noen år? _________________________________ http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=291706 Endret 2. september 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg