Putekos Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 *drikke minute maid pærejuice* Jeg trodde den saken skulle være god, men den smakte eple juice/nektar og det smaker blærk.. Den er dritgod, jeg har blitt avhengig og drikker den HVER dag. I'm addicted Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) AnAnAs: hva betyr Shoo beddak? Ana? ? hvilket språk? Endret 2. september 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Aww, fint å se typen igjen. I morgen er den store dagen når han skal overnatte. Selvfølgelig fikk jeg mensen i dag Jaja, Gud ga meg vel et hint... kjør brannbil, litt grisete men du verden.... Den der var bare guffen. AnAnAs, det kjem nok fleire mulighetar skal du sjå... Edit: Åfyfaaan, på nynorsk! Skolen har hjernevasket meg! Endret 2. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) AnAnAs: hva betyr Shoo beddak? Ana? ? "Hva vil du ha? Meg?" Goophy: Nei,gjør ikke det. Gått uten i to uker fordi det aldri passer seg (er nesten aldri hjemme, og er for kaldt til å ha det ute nå) Endret 2. september 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Den der var bare guffen. Det er ikke så ille men prøv ikke å se på.... eller lukte for den saks skyld.... Endret 2. september 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Den er dritgod, jeg har blitt avhengig og drikker den HVER dag. I'm addicted Den er både dyr og god. Koster 18,- med pant. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Den er dritgod, jeg har blitt avhengig og drikker den HVER dag. I'm addicted Den er både dyr og god. Koster 18,- med pant. Ja, vet, men den er så god at jeg kunne valgt hva som helst bort for den. Appelsinjusen deres da, riktignok. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det er ikke så ille men prøv ikke å se på.... eller lukte for den saks skyld.... Kan du holde kjeft litt oftere? :--p Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Den der var bare guffen. Det er ikke så ille men prøv ikke å se på.... eller lukte for den saks skyld.... Kanskje best å ikke være tilstede i det hele tatt... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Ja, vet, men den er så god at jeg kunne valgt hva som helst bort for den. Appelsinjusen deres da, riktignok. Den er ganske god ja. Greit alternativ til cola. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 ah, starter på skolen klokken 12:35 i morgen. Gjør det hver fredag! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Den der var bare guffen. Det er ikke så ille men prøv ikke å se på.... eller lukte for den saks skyld.... Kanskje best å ikke være tilstede i det hele tatt... Nja.. det hender seg at damer er litt kåter under mens så jeg vet ikke helt... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hihi, det er moro å se på fiskene mine når de spiser langbein Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hihi, det er moro å se på fiskene mine når de spiser langbein Slike langbeinte kongroer? De er vist innehaver av verdens sterkeste gift, men i ytterst moderate mengder. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Ehh... de som flyr der det er lys på sommeren... de som plager livet av folk... *finne bilde* EDIT: finner ikke Endret 2. september 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Den der var bare guffen. Det er ikke så ille men prøv ikke å se på.... eller lukte for den saks skyld.... Kanskje best å ikke være tilstede i det hele tatt... Nja.. det hender seg at damer er litt kåter under mens så jeg vet ikke helt... Jepp, det er vi. Egentlig slemt gjort av Gud. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 ah, starter på skolen klokken 12:35 i morgen. Gjør det hver fredag! /me skal være hjemme i morgen. Beated. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Bildet er positivt Endret 2. september 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Kan folk slutte å sitere ørtenhundreogbørti innlegg etter hverandre? Takk. Ey! Strålende idè. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Kan folk slutte å sitere ørtenhundreogbørti innlegg etter hverandre? Takk. Ey! Strålende idè. Hva får vi for det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg