Anette_ Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 God natt Har aldri smakt minute maid jeg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Da var jeg hjemme igjen. Litt lengre på veien til å bli stor, sterk og vakker... Men akk, må spise nå, sulten... Glad jeg gjorde nynorskstilen før idag. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 God natt Har aldri smakt minute maid jeg. Du er lite ut da. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 jaja, nå er det tilbake til sengen igjen... natti, natt Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Natta folka.... uff, foredrag om Korea Krigen suxxass.... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Damn, legge seg klokka 10. Dere er syke... Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Damn, legge seg klokka 10.Dere er syke... Skole imorgen vet du Deilig å legge seg tidlig og stå opp tidlig Endret 2. september 2004 av hwknut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Skal på skolen kl 10 i morgen jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Stem på bidragene i forumets filmskapingskonkurranse! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 hmmm 24 e nesten litt for spennende, men bare nesten. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Bra dag dette! Gikk bra på matteprøven, var ferdig kl 11, skal ikke på skolen før 10 i morgen, da for å ha gym. ..Og jeg fikk endelig litt kontakt med henne jeg har sett langt etter en stund! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 *Vræææææææææææææææææl* Jack drepte Ryan Chapelle. Hadde jeg ikke trodd. Hater å se uskyldige folk dø, og når han i tillegg fortalte at han bare hadde arbeidskolleger, sånt gjør meg faktisk trist. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 *Vræææææææææææææææææl* Jack drepte Ryan Chapelle. Hadde jeg ikke trodd. Hater å se uskyldige folk dø, og når han i tillegg fortalte at han bare hadde arbeidskolleger, sånt gjør meg faktisk trist. Gjør det bare enda mer spennende da. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 *Vræææææææææææææææææl* Jack drepte Ryan Chapelle. Hadde jeg ikke trodd. Hater å se uskyldige folk dø, og når han i tillegg fortalte at han bare hadde arbeidskolleger, sånt gjør meg faktisk trist. hmmm kan fort bli slik i toppstillinger, det er ensomt å være høyt oppe da man som regel har 12-14 timers dager omtrent hele uka. Men er en som tar slike avgjørelser som chapelle i en slik stilling uskyldig? Nei... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Men allikevel, syntes skikkelig synd på ham når han sa han ikke hadde venner og var redd osv. :\ Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Men allikevel, syntes skikkelig synd på ham når han sa han ikke hadde venner og var redd osv. :\ sant det, men ikke glem at det bare er en serie Mange ensome folk rundt omkring Og hvem pokker hadde vel ikke vært redd for å bli henrettet? tror jeg har pissa i buksa hvis jeg hadde blitt utsatt for noe sånt. Det ble nesten slik en gang da en stygging trakk kniv mot meg, har aldri løpt så fort og lenge noengang.... Endret 2. september 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Men allikevel, syntes skikkelig synd på ham når han sa han ikke hadde venner og var redd osv. :\ Huh, snakker dere om meg? Har så masse fin musikk her nå, 17 timers drømmeplaylist. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 *sufs* Stakars Chapelle, tror jeg må grine litt til en 24-avhening jente i klassen i morgen Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Aww, fint å se typen igjen. I morgen er den store dagen når han skal overnatte. Selvfølgelig fikk jeg mensen i dag Jaja, Gud ga meg vel et hint... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Aww, fint å se typen igjen. I morgen er den store dagen når han skal overnatte. Selvfølgelig fikk jeg mensen i dag Jaja, Gud ga meg vel et hint... kjør brannbil, litt grisete men du verden.... Endret 2. september 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg