Bandidos-Pelle Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 @SirIce: Dakar Trafikkanten.no Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 så er vel adr til trafikanten bare med en k Hehe, ja, vi merka det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Noen som vil ha GMail? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Nei. Var det på vegne av resten av gjengen? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Mer som at G-Mail-hypen er over for lenge siden, og at folk stort sett har det de trenger av emailadresser nå. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Nei. Var det på vegne av resten av gjengen? Jeg tror det. Alle som vil ha har vel greid å skaffe seg det. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Nei. Var det på vegne av resten av gjengen? Jeg tror det. Alle som vil ha har vel greid å skaffe seg det. Mest sannsynelig Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Tror ikke det er så mange igjen som ikke har G-mail Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Kan folk slutte å sitere ørtenhundreogbørti innlegg etter hverandre? Takk. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 vet seriøst ikke hva gmail erfornoe jeg *klø seg i huet* Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Kan folk slutte å sitere ørtenhundreogbørti innlegg etter hverandre? Takk. Sir, yes, sir Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 vet seriøst ikke hva gmail erfornoe jeg *klø seg i huet* ikke jeg heller men har lyst på det siden det er så mange andre som har lyst på det lang settning? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 OK! Nå tror jeg at jeg begynner å hallusinere. Pappa viste meg en ny jakke, jeg sa at jeg ikke likte grønnfargen og da sa han "GRØNN!?" så sjekka jeg en gang til NØYE, og da var den grå. Troooor jeg blir hjemme fra skolen i morgen. *drikke minute maid pærejuice* Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Haha. Solgte ein moped til ein fyr her for eit par veker sidan. I dag blei han tatt i kontroll rett over huset her med full trim, uten skilt, uten forbremser, uten lys, uten lappen og ein bakpå uten hjelm. pwnd! A-HA-HA!! Han har så intenst godt av det! Endret 2. september 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 OK! Nå tror jeg at jeg begynner å hallusinere. Pappa viste meg en ny jakke, jeg sa at jeg ikke likte grønnfargen og da sa han "GRØNN!?" så sjekka jeg en gang til NØYE, og da var den grå. Troooor jeg blir hjemme fra skolen i morgen. *drikke minute maid pærejuice* kanskje duhar sitt litt for mye foran dataskjermen? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 sukkeret i juicen som gjør det Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 OK! Nå tror jeg at jeg begynner å hallusinere. Pappa viste meg en ny jakke, jeg sa at jeg ikke likte grønnfargen og da sa han "GRØNN!?" så sjekka jeg en gang til NØYE, og da var den grå. Troooor jeg blir hjemme fra skolen i morgen. *drikke minute maid pærejuice* kanskje duhar sitt litt for mye foran dataskjermen? Nei. Har sittet lite foran PCen i dag. _Julenissen_: Tok meg en slurk mens jeg skrev dette, så jeg tviler på at den har skylda. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 A-HA-HA!! Han har så intenst godt av det! Ownage Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 *drikke minute maid pærejuice* Jeg trodde den saken skulle være god, men den smakte eple juice/nektar og det smaker blærk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg