Purify Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Purify: Hjemmesiden din er enten utrolig buggy eller ikke ferdig Wøtt? I hvilken browser? Den funker optimalt i absolutt alle browserene jeg har prøvd den i, og det er mange. aero: Neh, stress.no har bare 64n65t74h mofo-klær. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 hva slags klær bruker du da purify? og må det være norsk nett-shop? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 aero: Neh, stress.no har bare 64n65t74h mofo-klær. Mulig det. Som sagt aldri handlet der. Kan ikke komme på noe annet i farta heller. Hvorfor handle på nett? Må prøve klær jeg.. Suger så jævlig hvis de ikke passer! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 hva slags klær bruker du da purify? og må det være norsk nett-shop? Hm, tja, alt som faller meg inn, egentlig. Går vel gjerne mest i litt smislitte bukser, veske, knæsje skjorter osv. Ehrm, vanskelig å forklare. Noe slikt: (Jeg vil ikke ha link til www.dressmann.no) Og nei, netshopen må ikke være norsk. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Purify: Hjemmesiden din er enten utrolig buggy eller ikke ferdig Wøtt? I hvilken browser? Den funker optimalt i absolutt alle browserene jeg har prøvd den i, og det er mange. Avant Browser, med andre ord IE. Hverken Galleri, Linker eller Portefølje fungerer... Og inne på Meninger linker galleri til meninger Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 o0o0o0...er så lei buggina på forumet Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Teite forum!! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Avant Browser, med andre ord IE. Hverken Galleri, Linker eller Portefølje fungerer... Og inne på Meninger linker galleri til meninger Det er ingen bugs, det er bare det at jeg ikke har gidda å fikse på hva sidene linker til. Det er slik i alle browsere. Endret 2. september 2004 av Purify Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 o0o0o0...er så lei buggina på forumet word! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Forumet SUGER Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Hverken Galleri, Linker eller Portefølje fungerer... Kanskje fordi det ikke er no der enda? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 FORUMET SUGER Fixed. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Hverken Galleri, Linker eller Portefølje fungerer... Kanskje fordi det ikke er no der enda? Nettopp derfor jeg sa buggy eller ikke ferdig. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Bugg Bugg Bugg *smak* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Føler meg skikkelig slapp, trøtt og syk nå. Har sovet i 2 timer i dag og spist masse middag, men føler meg ikke pigg i det hele tatt. Er også tett i nese og har "vakuum" i huet. *skyte seg selv* Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) FORUMET SUGER! Fixed. Ditto. Endret 2. september 2004 av Purify Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Ahh eg er utkjørt! Var og jobbet i huset til svogeren igjen. I need ze money. Nå holder eg en ISkald cola og ristorane er i ovnen. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Hahaha! http://www.trafikkanten.no/ ze haXX0rZ! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Nå har jeg ikke hatt snus på, tja, mange timer vertfall... Begynner å bli ille nå *kjøre ned på butikken* Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 så er vel adr til trafikanten bare med en k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg