Goophy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Joda, men alt jeg mente var at det er litt rart å tenke på. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Not really. Edit : se det for deg som en funksjon gitt som f(x)=a/bx, da. Den endelige summen av rekken vil jo være integralet begrenset nedad av grafen i første kvadrant. Dette er jo en grenseverdi, men den finnes jo =) Endret 2. september 2004 av bfisk Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 shit da goophy. du ligger jo på toppen av topp ti postere i dag å jo. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Vi har et linjestykke fra A til B. Det linjestykket er 10 cm. Så deler vi linjestykket på midten, og så deler vi den siste halvdelen på midten igjen, og så deler vi den siste halvparten av halvparten på midten igjen, og sånn fortsetter vi. Det blir uendelig mange deler, men summen (lengden) av alle er 10 cm. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Jeg har fritidsproblemer, greit!? Tror dere en og en halv side med 12 i skrift er nok på nynorsk-stilen? Edit: Leif. Endret 2. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Goophy: Det er vel innholdet, og ikke lengden som teller Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Ja, vil da tro det jeg også. *rable ned "Slutt!"* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Så skrive "slutt" på slutten av stilen er noe man gjør på barneskolen Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Fikk en PowerMac 6500 av en arbeidskollega idag. Haha. Kickass! Nå skal det Mac'es! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Så skrive "slutt" på slutten av stilen er noe man gjør på barneskolen Jeg er et stort barn vettu. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 *kjempefornøyd med matteprøven idag* Det er bare så digg å sitte på en matteprøve å synes at det er så enkelt at du nesten lurer på om hele prøven bare er kødd. Hadde den følelsen mesteparten av matteprøven istad, men så kom oppgave 5 d, som jeg ikke overhodet klarte å få noe fornuftig ut av.. Når jeg tenker meg om burde jeg kanskje prøvd meg litt mer frem med sinussetningen men wotevah, får jeg rett på det meste annet er jeg fornøyd da Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Endelig fikk jeg det til! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Endelig fikk jeg det til! Grattis Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Uff, nå ble jeg trist igjen. Postet slik i "Sanger som (nesten) får deg til å gråte"-tråden. *snufs* Men nå skal jeg lage meg litt mat... Edit: Masse skrivefeil. Endret 2. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Endelig fikk jeg det til! oj, den var NICE! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Faen jeg hater kviser. Da jeg våknet i morges hadde jeg en illrød flekk/prikk på hvert kinn. Hvem oppfant kviser, hun/han fortjener bank... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Endelig fikk jeg det til! oj, den var NICE! Takker! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 AAhhhhhh.. Da har jeg sovet i 2-3 timer, og det var kjempedigg. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 *kjempefornøyd med matteprøven idag* Prøve allerede nå? Hvor langt har dere kommet da? Er vel 2MX vi snakker om, ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg