Xeenon_ Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 *vil også ha ny mobil* Lenke til kommentar
tbend Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Ikke kjøp en med joystick! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Takk Hmm... går det an å slå den på for å leke med den mens den står i laderen? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Joystick er jo bare genialt, må være det på mobil Vil du ha en mob med joystick som ikke stikker sånn ut så er kanskje siemens S65 noe...Skulle komme test av den i Amobil.no snart Neh nå er jeg så trøtt at jeg går og tryner på sofaen, drikke litt brus og se på TV, ikke fått sove i natt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Da var jeg hjemme fra skolen... *puh* Nettopp diskutert uendelige rekker med mattelæreren i en time nå, skikkelig fiffige saker. Men så var det å skrive en nynorskstil til imorgen da. Og nei, jeg ble ikke "opphisset" de to første timene... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Goophy: for dårlig hmm.. vil hjem nå men en time igjen på jobb. Endelig har jeg startet å bli trøtt igjen, digg følelse egentlig. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Da begynte man på nynorsktil. Tekneseriar -ein stilstudie. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Fredrik har monget i photoshop i hele dag. ^^ skulle lage et bilde på A4 med en designdetalj på en bil vi fant i nærområdet og et bilde av emblemet, ha navnet på bilen og en setning som kunne være relevant på det arket. Ble fornøyd egentlig. får ikke lastet opp eller noe though, og det er sikkert jævla dårlig i forhold til hva mange andre her klarer Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 w00w! 2060 sider:S :O Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 fredrikrb, vi vil se. Kan du ikke ta screenshot/bilde eller noe? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Da begynte man på nynorsktil. Tekneseriar -ein stilstudie. arghh. kom på at jeg skulle skrive norsk stil til over hlegen også . (jipii).! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 heter det ikke eit stilstudie? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...ka&ordbok=begge Den allmektige ordboken støtter meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Nevermind Endret 2. september 2004 av Slettet-VqMh8ni9 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 heter det ikke eit stilstudie? det står ikke i ordlista men det er da vel et hankjønnsord? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...ka&ordbok=begge Den allmektige ordboken støtter meg. takk for den siden goophy Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Visste du ikke om den? Trodde det var allmennkunnskap jeg... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Hva gikk den diskusjonen ut på? Nå er det ca 2.5 timer til jeg kan bruke min nye mobil.... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Stort sett ski, litt BMX og minimalt med data... går du på ski? frivillig? gikk på ski før jeg også men har såklart slutta Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Hva gikk den diskusjonen ut på? Nå er det ca 2.5 timer til jeg kan bruke min nye mobil.... jeg og goophy skal skrive norsk stil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg