Staalkontroll Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Hva ville jeg hatt med meg i en verktøykasse ut til en datajobb? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Skrutrekker. Windows CD (eller linux elns). Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Har egentlig tysk nå og skal finne info om Love Parade Berlin. Men det gidder jeg ikke atm, og da surfer jeg heller hw.no og trener enda mer på å bli landets største forum-bitch. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Liker systemet med å skrive egne meldinger på vgs tror muttern hadde klikka på meg hvis jeg hadde mått få en melding av henne fordi jeg var borte i dag Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Hva ville jeg hatt med meg i en verktøykasse ut til en datajobb? Noen CD-er (Ultimate BootCD, Knoppix, Windows installasjon, gjerne en CD med sikkerhetspakker o.l.) Skrujern, tang, antistatisk armbånd (for pyser ) Kommer jo helt an på hva du jobber med da Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Nuh er jeg suhr... Igår døde en 120 gigs WD disk på meg... Vel, den er så godt som død. Er nær umulig å få lest noe ut ifra den. Satt i flere timer igår og forsøkte å hale ut det lille jeg ikke hadde fått tatt backup av. Trodde jeg hadde tatt mine forholdsregler slik at diskene skulle få et langt og godt liv. Men neida... 7 mnd etter innkjøp skulle den ta kvelden. (det skjedde også med en annen WD disk jeg hadde ifjor) . Jaja, det var godt det ikke var en av de andre diskene i maskina, der har jeg mye mer som ikke er tatt backup av. Men nå skal jeg være mer påpasselig med det. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Hva med å la den ligge litt, og så starte opp når den har fått kjølt seg? Det finnes jo programmer som kan lese data selv om filtabellen er korrupt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Hva ville jeg hatt med meg i en verktøykasse ut til en datajobb? Noen CD-er (Ultimate BootCD, Knoppix, Windows installasjon, gjerne en CD med sikkerhetspakker o.l.) Skrujern, tang, antistatisk armbånd (for pyser ) Kommer jo helt an på hva du jobber med da Ord. WEE! Vi har ikke valgfag i dag heller, så da slapp vi tidlig! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Hehe Jeg sitter bare og sløver foran PC-en... Tenkte å vente med å gå på butikken og kjøpe frokost til pakken fra Komplett kom, men det ser ut til at det kan ta litt tid Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Hehe Jeg sitter bare og sløver foran PC-en... Tenkte å vente med å gå på butikken og kjøpe frokost til pakken fra Komplett kom, men det ser ut til at det kan ta litt tid Appropo. *lage lunsj* Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Hva lager du? Kanskje jeg skal prøve noe utenom standard frokostbrød-med-skinke-og-salat... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Hva lager du? Kanskje jeg skal prøve noe utenom standard frokostbrød-med-skinke-og-salat... Skive med karbonade. All for myself. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Sånn feit kjøttkake-karbonade? Blir for mye fett for meg. Liker bedre de tynne, rå man får kjøpt Argh... venter ennå på posten Tror jeg bare får komme meg opp og kjøpe frokost likevel Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Hva med å la den ligge litt, og så starte opp når den har fått kjølt seg? Det finnes jo programmer som kan lese data selv om filtabellen er korrupt. Vel, jeg har fått backet up det som var viktig, får se hva ellers jeg kan gjøre med den. Jeg har prøvd det meste, den er litt fra og til, noen ganger blir den detectet av BIOS, men de fleste ganger ikke. Det går forferdelig tregt å kopiere ut fra den og det virker nok som den har en fot i grava, så jeg tenker jeg sender den tilbake til der jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Sånn feit kjøttkake-karbonade? Blir for mye fett for meg. Liker bedre de tynne, rå man får kjøpt Argh... venter ennå på posten Tror jeg bare får komme meg opp og kjøpe frokost likevel Jaja. Kos deg med salatbladet ditt. Edit: Fra frysern. Fra rimi. Endret 2. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Smirnoff: synd Pappa kom nettopp med et godt ordspråk: Evig eies kun det teipte ahpadt: haha ;D Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 ahpadt: haha ;D Lenke til kommentar
zuco Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Noen som vet om noen syke kampsportvideoer ??? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Nope ;P Da var min T630 i hus Så kommer det verste av alt, vente de 4 timene den skal lade.... .... ... ... ... ... ... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Gratulerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg