Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nuh er jeg suhr... :mad: Igår døde en 120 gigs WD disk på meg... Vel, den er så godt som død. Er nær umulig å få lest noe ut ifra den. Satt i flere timer igår og forsøkte å hale ut det lille jeg ikke hadde fått tatt backup av. Trodde jeg hadde tatt mine forholdsregler slik at diskene skulle få et langt og godt liv. Men neida... 7 mnd etter innkjøp skulle den ta kvelden. (det skjedde også med en annen WD disk jeg hadde ifjor) . :hrm:

Jaja, det var godt det ikke var en av de andre diskene i maskina, der har jeg mye mer som ikke er tatt backup av. Men nå skal jeg være mer påpasselig med det.

Lenke til kommentar
Hva ville jeg hatt med meg i en verktøykasse ut til en datajobb?

Noen CD-er (Ultimate BootCD, Knoppix, Windows installasjon, gjerne en CD med sikkerhetspakker o.l.)

Skrujern, tang, antistatisk armbånd (for pyser :D )

Kommer jo helt an på hva du jobber med da :)

Ord. :)

WEE! Vi har ikke valgfag i dag heller, så da slapp vi tidlig! :w00t:

Lenke til kommentar
Hva med å la den ligge litt, og så starte opp når den har fått kjølt seg? Det finnes jo programmer som kan lese data selv om filtabellen er korrupt.

Vel, jeg har fått backet up det som var viktig, får se hva ellers jeg kan gjøre med den. Jeg har prøvd det meste, den er litt fra og til, noen ganger blir den detectet av BIOS, men de fleste ganger ikke. Det går forferdelig tregt å kopiere ut fra den og det virker nok som den har en fot i grava, så jeg tenker jeg sender den tilbake til der jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar
Sånn feit kjøttkake-karbonade? Blir for mye fett for meg. Liker bedre de tynne, rå man får kjøpt :)

Argh... venter ennå på posten :realmad: Tror jeg bare får komme meg opp og kjøpe frokost likevel :p

Jaja. Kos deg med salatbladet ditt. :D

Edit: Fra frysern. Fra rimi.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...