ZkedaR Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 ...and a coke! As in cocaine Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Arrgh! Er sulten og har en digg ristorante i kjøleskapet. Vet at vis eg spiser den så blir eg bare klin våken i hele natt. *Big dilema* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Arrgh! Er sulten og har en digg ristorante i kjøleskapet. Vet at vis eg spiser den så blir eg bare klin våken i hele natt. *Big dilema* Gi den til bikkja. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 ...and a coke! As in cocaine Sure, why not? Same effect. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Gi den til bikkja. Kjøteren er på slankekur. :!: Wich reminds me..... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Skal skrive en fagartikkel om "Datamaskinen som Multimediaplattform", hvilke temaer bør jeg gå inn på da..? Tenkte på piratkopiering, websider, noe mer ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Dataspill, musikk- og videoproduksjon/avspilling, Internett. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Dataspill, musikk- og videoproduksjon/avspilling, Internett. Lenke til kommentar
Term Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Erm ble så enormt provosert av den miss norge posten nå. Er det mulig å være så blåst i hodet? Takk til HalTan som faktisk prøvde å få dem til å tenke litt, men de klarte det jo ikke. Føles akkurat som enkelte folk og familier stopper opp i å fornye tankegangen sin fra 1920 tallet. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 I dag kommer kjæresten hjem fra leir Bestemor har begynt å gå meg på nervene - jeg vil ha mammaen min tilbake Bestemor skal bo her til i morgen, da er jeg endelig alene igjen. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hva betyr "Shoo beddak? Ana?", Thea? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 hehe AnAnAs, du kaster ut bestemor når typen kommer det blir nok en interessant helg. *gjespe* Nei får vel begnne og bevege meg mot jobb. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvorfor kan ikke jeg bare bli litt syk så jeg ikke kan dra på jobb? har vært borte fra jobben 3 dager i år og vil sikkert få dårlig samvittighet hvis jeg ble borte mere.... må ta noen fridager for å ordne lang helg snart.... er så lei. Hmmm finne på noe sprøtt? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jaja, da var det skole nok en gang. Kjedelige greier... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 teknikeren, hadde jeg vært homo er jeg sikkert på at alt hadde vært veldig mye lettere.Stress å finne ei jente som liker en... ? Ja ha, håper du tenner på damer selv om de ikke er kone materiale, det er sunt vet du. Å jakte på damer som liker deg er fåfengt, ta ting som de kommer så skal du se det løsner Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 *gjesp* Jeg er trøtt jeg, er på skolen nå, til tida for en gangs skyld.. Idag skal vi ha foto hele dagen, håper jeg lærer noe interessant. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Faen heller. Skifta fra elektrofag til allmenn i dag, har ikkje valgt valgfag eler noko. Rådgivaren fikk ikje ut timeplanen min, så ho sa at eg berre kunne møte kl7.55 i dag, og gjett? Valgfag 3 første timane, ffs! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Faen heller.Skifta fra elektrofag til allmenn i dag, har ikkje valgt valgfag eler noko. Rådgivaren fikk ikje ut timeplanen min, så ho sa at eg berre kunne møte kl7.55 i dag, og gjett? Valgfag 3 første timane, ffs! Almenn - Elektro - Almenn ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jepp.. Haha, nice.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg