Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Det er ikke noe problem. Jeg er ikke en liten prepubertal drittunge lenger. Dessuten har jeg ikke sånne følelser for noen av dem... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Dessuten har jeg ikke sånne følelser for noen av dem... Det er da slettes ingen unnskyldning. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 3 fine jenter. :!: Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Trenger ikke å ha følelser for dem for å få en stiffy nei EDIT: Fikk nettopp vite at jeg skal til Gran Canaria den 1. November Endret 1. september 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Huff, matteprøve imorra.. Har aldri likt trigonometri, fulgte aldri med på 1MX og det plager meg nå siden jeg skal kunne alt det vi lærte der.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Blæh... Slik er jeg ikke. Jeg er en anstedig person! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 EDIT: Fikk nettopp vite at jeg skal til Gran Canaria den 1. November kan jeg være med? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Blæh... Slik er jeg ikke. Jeg er en anstedig person! Så det du prøver å si er at lillegutt aldri har tatt seg en liten kikk? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 EDIT: Fikk nettopp vite at jeg skal til Gran Canaria den 1. November kan jeg være med? Hvis du betaler sjøl så Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Så det du prøver å si er at lillegutt aldri har tatt seg en liten kikk? Ikke under slike omstendigheter... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Det er ikke noe problem.Jeg er ikke en liten prepubertal drittunge lenger. Dessuten har jeg ikke sånne følelser for noen av dem... ja ja, det er ingen skam å være homo i disse tider, få det ut! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Ikke under slike omstendigheter... Riiight... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) teknikeren, hadde jeg vært homo er jeg sikkert på at alt hadde vært veldig mye lettere. Stress å finne ei jente som liker en... ZkedaR, greit, jeg gir meg. Det kommer til å ende i en liten orgie i dusjen etterpå. Mest sannsynlig. Edit: Leif. Endret 1. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Det er ikke noe problem.Jeg er ikke en liten prepubertal drittunge lenger. Dessuten har jeg ikke sånne følelser for noen av dem... ja ja, det er ingen skam å være homo i disse tider, få det ut! lol :!: Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 ahh.. gym i morra.. 5000m løping til oppvarming.. kosli med gæærn gymlærer som har som mål å slite ut oss stakkars vgs elever.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Det kommer til å ende i en lite orgie i dusjen etterpå.Mest sannsynlig. Dagens! :!: Men nå gikk jeg og la meg, natta folks! Edit: Skrev dialekt Endret 1. september 2004 av Earendil Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Legger meg nå jeg også. Må jo være klar til imorgen. God natt alle sammen. *klemmepå* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Natta *drømme om headsettet, 2 viftegrillene og radio'n som jeg venter på i fra microplex* (Norsken svikter... LEGGETID!!!!) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Idag skal eg legge meg tidlig igjen......Etterhvert. Forsøk nr76 "fikse døgnrytmen" Eg føler meg klar og denne gangen skal det vare mer en noen få dager. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Operation Døgnrytme-is-for-pansies is underway, time for a Futurama and a coke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg