Suppelars2k Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 huff.. liker ikke politiet.. er så mye kontroller fortiden.. vurderer å sette på originalsylinder nå.. er ikke gøy med 3200 i bot Det er din feil at du bryter loven, ikke politiet. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Hvitløk smaker ikke så gale rått... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 http://pichost.hexxxen.net/uploaded/roffle.gif Tenkte jeg skulle poste den der, siden jeg lo som bare det selv. Takk til jorgis for linken. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 http://pichost.hexxxen.net/uploaded/roffle.gif Tenkte jeg skulle poste den der, siden jeg lo som bare det selv. Takk til jorgis for linken. :!: fin.. Lenke til kommentar
bitte Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 huff.. liker ikke politiet.. er så mye kontroller fortiden.. vurderer å sette på originalsylinder nå.. er ikke gøy med 3200 i bot Det er din feil at du bryter loven, ikke politiet. Men uansett... politiet kjører etter noen litt utdaterte regler. 45-regelen burde bli endret. Fins få mopeder som ikke kjører over 45km/t. Og gjør de det er det av med skiltene og 3200 i bot. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 http://pichost.hexxxen.net/uploaded/roffle.gif Tenkte jeg skulle poste den der, siden jeg lo som bare det selv. Takk til jorgis for linken. HIHAHEHAE. <frustrert - ser på tv2> HVILKEN BONDE ER DET SOM VIL BETALE MER SKATT? </frustrert> Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Sånn, da var jeg tilbake. Kjempestor og kjempesterk. Imorgen er alle jentene gale etter meg! For en dag det kommer til å bli... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 I morra skal jeg til Tyskland for helga... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Jeg har matteprøve i morgen, men jeg fikser ikke å regne ut nåverdien av en fremtidig sum! Hater å ikke kunne det jeg skal ha prøve i. Edit: Jeg bare legger meg. Like greit å være våken på prøven. Natta. Endret 1. september 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 huff.. liker ikke politiet.. er så mye kontroller fortiden.. vurderer å sette på originalsylinder nå.. er ikke gøy med 3200 i bot Det er din feil at du bryter loven, ikke politiet. Haha. Solgte ein moped til ein fyr her for eit par veker sidan. I dag blei han tatt i kontroll rett over huset her med full trim, uten skilt, uten forbremser, uten lys, uten lappen og ein bakpå uten hjelm. pwnd! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 huff.. liker ikke politiet.. er så mye kontroller fortiden.. vurderer å sette på originalsylinder nå.. er ikke gøy med 3200 i bot Det er din feil at du bryter loven, ikke politiet. Haha. Solgte ein moped til ein fyr her for eit par veker sidan. I dag blei han tatt i kontroll rett over huset her med full trim, uten skilt, uten forbremser, uten lys, uten lappen og ein bakpå uten hjelm. pwnd! PWND! Hvor mye i bot? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Ojoj, nå føler jeg meg skikkelig heit. I am teh hunk! Eh.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) ahpadt: Har ikkje peiling, men har tru på at det blei ein del. Kan du ikkje få utsatt billappen osv. for sånt òg? Endret 1. september 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 3200 for trim og hvis skiltene ble tatt så er det 1100 for å få de tilbake Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Har aldri vore skilt på den. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 vi e ganske lik vi to, sånn i kroppen altså Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 aghh.. hater når ting klikker på data'n min Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Får legge meg i senga med pilsen da. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Æsj, bare mopedorat her jo. Noe så teit... Men imorgen klokka 08:00 er det valgfag gym, med 5 elever. 3 fine jenter. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 hehe bare sørg for og holde lille-goophy på plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg