ahpadt Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Edit: Definer sterk gutt/mann. *bump* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Her er det snakk om Salhus, som i Salhus Turn Ah. Trener dere i Salhushallen eller noe? Noen andre på rundt 18 år som er med der? Jeg er egentlig turner i Åsane Turn, men vi har et lite problem med at vi mangler trenere, så vi har fått lov å trene med Salhus, på ubestemt tid. Så jeg kjenner egentlig best de 3-4 som er juniorer. Og et par av seniorene. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 sunt med litt sjokopålegg og litt chips før trening Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Edit: Definer sterk gutt/mann. *bump* MEG En sterk gutt/mann er en som klarer å løfte ti ganger sin egen vekt. For da er de vel omtrent på linje med en maur. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 nå har jeg vært å kosa meg i div. butikker. kjøpt løddeutstyr og div el. greier +++++ til ca 1000,- digg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Edit: Definer sterk gutt/mann. *bump* MEG En sterk gutt/mann er en som klarer å løfte ti ganger sin egen vekt. For da er de vel omtrent på linje med en maur. Tviler på at jeg løfter 77kg 10 ganger. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Tviler på at jeg løfter 77kg 10 ganger. Er ikke ti repetisjoner av din vekt det er snakk om. Det er din vekt ganger ti, altså du må løfte 770kg. Da er du sterk Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) En sterk gutt/mann er en som klarer å løfte ti ganger sin egen vekt. For da er de vel omtrent på linje med en maur. Hvis man løfter sin egen vekt i benkpress så er man kvalifisert til å være med i konkurranser. Og konkurranseløftere blir vel sett på som sterke.. Edit: Litt forenklet kanskje Endret 1. september 2004 av dimdal Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Tviler på at jeg løfter 77kg 10 ganger. Er ikke ti repetisjoner av din vekt det er snakk om. Det er din vekt ganger ti, altså du må løfte 770kg. Da er du sterk Ok. Tviler på at jeg klarer det. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Tviler på at jeg løfter 77kg 10 ganger. Er ikke ti repetisjoner av din vekt det er snakk om. Det er din vekt ganger ti, altså du må løfte 770kg. Da er du sterk Ikke engang doping kan fikse sånt. 10 ganger sin egen vekt i markløft er så og si umulig for den menneskelige kropp. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Dvs. Ingen mennesker er sterke, bortsett fra meg da selvfølgelig, for jeg er spesiell Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 du er spesiell vett! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 auu.. satt å tukla med tinnsuger'n dytta ned den store knapen. satt tinnsuger'n mot haka. kom borti den lille knappen. den store knappen spretter opp og treffer natrium i haka. auuu. den er kraftig Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Peke på Natrium og le høyt... Hadde du vært så sterk som jeg er hadde det aldri skjedd Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Peke på Natrium og le høyt... Hadde du vært så sterk som jeg er hadde det aldri skjedd Du er ikke halv parten av meg Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Peke på Natrium og le høyt... Hadde du vært så sterk som jeg er hadde det aldri skjedd hehe. men fy f* å det svei! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Du er ikke halv parten av meg [vg-reklame-fyr-stemme] ska vi sloss? [/vg-reklame-fyr-stemme] Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) huff, nå har jeg så vondt i hode, så nå legger jeg meg . Natta folks Endret 1. september 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg