Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Taco? *tygge som en galning på taco* Haddis har absolutt alltid noe godt; pils, taco eller det som verre/bedre er! Uansett; i kveld har jeg pils Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 I kveld har jeg ikke en dritt godt. Men nå må jeg gå og trene igjen. *bli stort, sterk og attraktiv* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Taco? *tygge som en galning på taco* Haddis har absolutt alltid noe godt; pils, taco eller det som verre/bedre er! Uansett; i kveld har jeg pils Ja, Årh, gleder meg til fredag, da blir det stor middag med venner, øl å bytur.... Bare håper jeg ikke blir kasta av bussen denna gangen.... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) I kveld har jeg ikke en dritt godt.Men nå må jeg gå og trene igjen. *bli stort, sterk og attraktiv* Hvorfor skal man være sterk for å være attraktiv? Endret 1. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 I kveld har jeg ikke en dritt godt.Men nå må jeg gå og trene igjen. *bli stort, sterk og attraktiv* Hvorfor skal man være sterk for å være attraktiv? nei, men det hjelper Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 I kveld har jeg ikke en dritt godt.Men nå må jeg gå og trene igjen. *bli stort, sterk og attraktiv* Hvorfor skal man være sterk for å være attraktiv? Så du kan hive alle som sier imot at du er attraktiv til helvete Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Hva skjedde med koselige SO3, var den idèen glemt igjen? Nå har jeg vært på trenermøte i Åsane Turn, hun ene damen der skulle ha vært på at hundedressurkurs for å bli lært opp til å oppføre seg. Det er umulig å stoppe kjeften på henne, og det er umulig å si i mot henne, for da begynner hun bare å krangle, og det gidder jeg ikke. Men no er jeg hvertfall offisielt trener for diverse unger fra 7 til 12 år. Og så skal jeg trene med Salhus Senior selv. *glede seg* Lurer på om jeg skal gå å lage meg noe snaddermat, før jeg tenker på å gjør lekser (er jo tanken som teller) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 *Gnafle på pannekake og jordbærmelk* Også skal vi ha SUSHI når vi kommer ut til Høyanger. Nammelige greier. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 I kveld har jeg ikke en dritt godt.Men nå må jeg gå og trene igjen. *bli stort, sterk og attraktiv* Hvorfor skal man være sterk for å være attraktiv? Sterk er bra Sterke menn er tingen Så kan de redde jomfruer i nød og slikt! *peke på seg selv* :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 I kveld har jeg ikke en dritt godt.Men nå må jeg gå og trene igjen. *bli stort, sterk og attraktiv* Hvorfor skal man være sterk for å være attraktiv? nei, men det hjelper Neh... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Også skal vi ha SUSHI når vi kommer ut til Høyanger. Nammelige greier. Sushi er seriøst snadder! edit: er ikke muskler generelt sett på som sexy? Endret 1. september 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Og så skal jeg trene med Salhus Senior selv. *glede seg* Snakker vi da om Norna Salhus? Om vi gjør det kjenner du kanskje Silje Hjelmås og Espen Vedø (eller noe sånt)? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Det tar ikke så lang tid å lage pannekaker Lurer på om jeg skal lage meg en (over)dose pannekaker nå... EDIT: Snakker vi da om Norna Salhus? Om vi gjør det kjenner du kanskje Silje Hjelmås og Espen Vedø (eller noe sånt)? Her er det snakk om Salhus, som i Salhus Turn Kommer ikke på at jeg kjenner/vet hvem Silje og Espen er. Men det er mulig. Endret 1. september 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 /me spiser 2 skiver med nugatti og chips Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Jaja. Edit: Definer sterk gutt/mann. Endret 1. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 edit: er ikke muskler generelt sett på som sexy? Muskler Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Jepp, det er enten sånne muskler eller siltynn nerdekropp.. Jadda. Tenkte på sånne muskler. Endret 1. september 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Her er det snakk om Salhus, som i Salhus Turn Ah. Trener dere i Salhushallen eller noe? Noen andre på rundt 18 år som er med der? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 /me spiser 2 skiver med nugatti og chips Nugatti OG chips? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 /me spiser 2 skiver med nugatti og chips Nugatti OG chips? Altså... nugatti på skivene og chips i en bolle *spise chips* Må skynde meg nå, skal på bordtennis trening om 15min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg