Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt! Seriøst dette landet begynner seriøst å blir forbudets land! Alt skal det betales avgift for og alt skal være crappy.

:nei:

Pff...

Jeg begynte å kjøre bil som 2 åring...i James Bond stil...

BILDE :cool:

og som lillebroren min sa når han fikk se det bildet:

liten gutt kjøre bile (med baby stemme og utale måte) :whistle:

Lenke til kommentar

Djisus, slitsom dag i dag. Opp klokken 8, pakke og sende første ladning med t-skjorter, pakke ned stæsj jeg trenger for å overnatte et par dager hjemmenfra (skal pierce på et MC-treff i Høyanger), blir oppringt av et postbud som står utenfor studioet med en pakke hvis innhold er dingser jeg trenger sårt, komme på jobb og begynne å sterilisere en haug med smykker og utstyr.

Mens det putrer i autoklaven, bærer det bort til hovedpostkontoret for å pakke og sende andre ladning med t-skjorter og samtidig hente pakken som ble forsøkt levert. Niks, den er ikke der, vårt postkontor har blitt flyttet til en ny Rimi-butikk. Rimi-butikken har heller ikke pakken. Tråkker i en dam og blir fuktig i høyre sko. Ringer til posten, de har kræsj i systemet og kan ikke hjelpe meg. Hurra.

Tilbake på jobb er det børti kunder som skal ha piercinger, stikkestikkestikke, sette på mer ting til sterilisering, løpe ned på Wasteland for å få softgunnen min oppgradert og ordne noe styr med sjefen der, løpe tilbake til jobb, ringe til posten på nytt, pakken er levert på Nordnes postkontor og det er ti minutter til det stenger. Stenge butikken, løpe til postkontoret og hente pakken, komme tilbake, flere piercinger, stikkestikke, pakke ned mer utstyr, enda en piercing, mer pakking.. og så ringer noen som vil ha en tungepiercing og kommer snart..

Urk. Slitsomt.

Edit: selvfølgelig har jeg glemt både såpe, håndkle og sovepose hjemme. Groar.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...