Lufen Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 daså.. men purken har fritidsproblemer som orker å jage rundt på stakkars mopedister.. nei, de gjør jobben sin de Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 daså.. men purken har fritidsproblemer som orker å jage rundt på stakkars mopedister.. nei, de gjør jobben sin de jobben deres er å jage forbrytere, ikke ungdom på moped... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 daså.. men purken har fritidsproblemer som orker å jage rundt på stakkars mopedister.. nei, de gjør jobben sin de correct. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 daså.. men purken har fritidsproblemer som orker å jage rundt på stakkars mopedister.. nei, de gjør jobben sin de jobben deres er å jage forbrytere, ikke ungdom på moped... De bryter jo loven så jeg ser ingen problemer med politiets arbeid.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Ungdom på trimmede mopeder er jo forbrytere. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 de burde ha bedre ting å gjøre enn å kjøre etter mopeder.. skulle heller hatt kontroller på salg av narko eller et eller annet farlig.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Er ikke så farlig at ungdom kjøper og selger slikt åpenlyst. Men når de setter seg på mopden derimot... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 mordere, narkotika, voldtekt og andre slike ting burde heller være mer i politiets søkelys.. å ha masse patruljer ute for å stoppe folk som ikke liker å ha en laang kø med biler bak seg er bare teit.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 daså.. men purken har fritidsproblemer som orker å jage rundt på stakkars mopedister.. nei, de gjør jobben sin de jobben deres er å jage forbrytere, ikke ungdom på moped... man bryter loven ved å trimme mopeden, altså er man en forbryter Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Det kommer vel an på hvor i landet du holder til.Her er det omtrent aldri noen som blir stoppet, ikke er det kontroll på skolene heller. Politiet er bare på rassia i hele Asker/Bærum, men ellers ok? De avskilta halve bleiker i går. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 bare for å avslutte dette: er kanskje forbrytere da, men uansett. purken burde ha bedre ting å gjøre enn å sløse vekk masse tid på å stresse med mopedister som er verre fare i trafikken når de kjører originalt. Vespaen min går i ca 65 og allerede da blir jeg forbikjørt av en god del biler. Er ikke mange billister som respekterer meg da, men hva hvis jeg kjører i 45 i 70 sone? Da vil jeg bli forbikjørt av enda fler og muligheten for en ulykke stiger et par hakk.. Synes det er idiotisk av politiet å ha en slik grense, er bare i Norge de gidder å stresse med å plombere ned syklene til 45 km/t... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Politiet er bare på rassia i hele Asker/Bærum, men ellers ok? De avskilta halve bleiker i går. Nice, da kommer de vel på Asker imorgen eller noe. Sånn ca. alle som har moped har trimmet dem... Kooooselig. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Politiet er bare på rassia i hele Asker/Bærum, men ellers ok? De avskilta halve bleiker i går. Nice, da kommer de vel på Asker imorgen eller noe. Sånn ca. alle som har moped har trimmet dem... Kooooselig. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Da skal jeg le. Le høyt! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Ser ikke helt problemet med mopeder som er trimmet. Men men vi er jo i norge der det meste blir forbudt og skal kontrolleres. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Norge har forbud mot alt som er gøy Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Alt! Seriøst dette landet begynner seriøst å blir forbudets land! Alt skal det betales avgift for og alt skal være crappy. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Da skal jeg le.Le høyt! Hihi. Halve bleiker sto å gapte mens de folka skrudde av skiltene. Tror det var en gærning som kjørte opp i skauen.. Vet ikke hva som skjedde med han. I dag så jeg noen kom kjørende fra en gangvei... uten skilt på sykkelen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Alt! Seriøst dette landet begynner seriøst å blir forbudets land! Alt skal det betales avgift for og alt skal være crappy. Pff... Jeg begynte å kjøre bil som 2 åring...i James Bond stil... BILDE Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Fått meg ny Nokia 6230 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg