Heatsink Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Ikke for og være frekk, men noen her burde kutte ned på forumbruket og komme seg ut en tur Neida, kan aldri loke for mye på forumet her. Det er bare sunt. *går på rommet sitt og gjør lekser* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Lekser er gjort. Har ikke så mye sånt for tiden. Er stort sett bare matte og fysikk. Kakebit mao. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Jeg drømte at jeg fikk tatovering av psilocybe Hva tattoverte han da? Husker ikke, men det var no shvært no rlz: ja, det var litt scary Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Søtt. Men nå er jeg hjemme igjen. Trening om en time... trente ikke du tidligere idag og Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Ikke for og være frekk, men noen her burde kutte ned på forumbruket og komme seg ut en tur Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 er det den lengste foten på en led som er + ingen som veit? Jo. Den lengste er +. Husk formotstand da. seff. 150ohm funker fett. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Tattoverte vel en naken dame på magen din eller noe. Klasseiste pubertale drømmer... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 http://forum.overklokking.no/index.php?act=Stats Dagens statistikk er skummel. Jeg tror jeg må gå og finne på noe annet nå... Rekorden min ligger på hundreognoen innlegg på 24 timer.. Kjedelig sommerdag ble til kjedelig forumdag Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 er det den lengste foten på en led som er + ingen som veit? Jo. Den lengste er +. Husk formotstand da. seff. 150ohm funker fett. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 huff.. liker ikke politiet.. er så mye kontroller fortiden.. vurderer å sette på originalsylinder nå.. er ikke gøy med 3200 i bot Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Tattoverte vel en naken dame på magen din eller noe.Klasseiste pubertale drømmer... det var på ryggen da Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Ja glad ingen mistenker min Honda Camino for å være trimma da. Selv om den er proppa full av effektanlegg og trimsylinder.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Ja glad ingen mistenker min Honda Camino for å være trimma da. Selv om den er proppa full av effektanlegg og trimsylinder.. camino er jo heavy... tenkte det om vespaen min.. men de stopper alle nå uansett om du kjører i 20 eller 90.. kontroll 2 dager på rad ved løvstakkstunnellen (warning til folk i bergen) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Hadde moped i en måned jeg. Den hadde 80cc trimsylinder, hefig luftfiler, ny dyse, ny forgasser og effektanlegg. Trimveiv også btw. Fant ut at den var umulig å kjøre med, altfor mye effekt. Tok av alle trimdelene og solgte dem til venner og bekjente. Mopeden solgte jeg for 2000,- med enn jeg gav for den ny. Var en 2002 MH Furia SM om noen lurte... Noe ordentlig dritt... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 kjører du noe nå da Goophy? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Har bil som ligger i småbiter, venter på lappen. Mopeden solgte jeg for et og et halvt år siden. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 ok.. tenkte du kanskje hadde noe småtteri som du fartet rundt på Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Hehe, nei, burde vel egentlig hatt det, men skolen ligger 5min unna i gangtid og det er 5 min til tog og sentrum her. Har ikke behov for det i det hele tatt... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 daså.. men purken har fritidsproblemer som orker å jage rundt på stakkars mopedister.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Det kommer vel an på hvor i landet du holder til. Her er det omtrent aldri noen som blir stoppet, ikke er det kontroll på skolene heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg