Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Jeg har også vondt i (nesten) hele kroppen. Farlig å trene før skolen... Men man stresser jo ikke så veldig her akkurat... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Orket ikke dra på skolen i dag. Har vondt i hele kroppen. Nå har jeg lagd meg rett-i-koppen-kakao. Mm Fy deg.... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Orket ikke dra på skolen i dag. Har vondt i hele kroppen. Nå har jeg lagd meg rett-i-koppen-kakao. Mm Fy deg.... Ja, vet, men skal ikke skulke mer før høstferien nå. Skal holde meg i skinnet fremover. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Orket ikke dra på skolen i dag. Har vondt i hele kroppen. Nå har jeg lagd meg rett-i-koppen-kakao. Mm Fy deg.... Ja, vet, men skal ikke skulke mer før høstferien nå. Skal holde meg i skinnet fremover. Det sa du sist år også Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Det sa du sist år også Ja, jo, men nå mener jeg det. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Jaha...jeg skal satse på 0 fravær i år også Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Bare å ha en fet lærer som ikke gidder å føre det det hadde jeg mine 2 år på vgs Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Nei, nå tror jeg at jeg må gå hjem gitt... Lenke til kommentar
Mr. Bob Dovalina Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Trene før skolen? Dere må være gale... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Trene før skolen? Dere må være gale... Hvorfor det? Jeg trente i natt, jeg. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Heh, i natt? Hva gjorde du da? Hmm, på tide å dra på butikken og kjøpe frokost (edit: lunch?). Har nettopp vært hos foreldrene til eksen for å fikse PC-en, gikk ikke helt bra Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Heh, i natt? Hva gjorde du da? Hmm, på tide å dra på butikken og kjøpe frokost (edit: lunch?). Har nettopp vært hos foreldrene til eksen for å fikse PC-en, gikk ikke helt bra hva gikk galt a? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 I natt så trente jeg sit-ups, push-ups og litt vekter. Liker best å trene for meg selv uten mennesker som glaner. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Ah sånn, pleier å trene litt styrke hjemme før jeg legger meg dersom jeg ikke har vært på treningssenteret på en stund. Natrium: skulle kjøre gjenopprettning fra en DVD, og DVD-leseren var selvfølgelig ødelagt... Alltid må noe gå galt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Sulten? Ikke nå mer... MAN FOUND SLEEPING WITH DEAD COW Health officials in Romania who were called to investigate a strange smell of gas by an angry 74-year-old pensioner found he was storing a dead cow in his living room. Gyenge Lajos refused to believe that the rotting cow was the cause of the smell. He said the cow was his meal ticket for weeks to come, as he cut off a strip and cooked it every time he was hungry. The pensioner claimed he had been given the cow by a friend and had started eating it after waking up one day and finding it dead. In the end police in the town of Aita Media had to be called to force Lajos to part with the cow, and he was cautioned for refusing to let authorities take it. A police spokesman told the daily National: "The animal was already in putrefaction and the old man was telling us he was still eating from it from time to time and so he wanted to keep it. "He was really angry when it was taken away." Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Søtt. Men nå er jeg hjemme igjen. Trening om en time... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 noen som har lyst på g-mail? har en invites som jeg vil gi til første man som vil ha. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Jeg tror alle på forumet har Gmail nå. Ingen som vil ha lengre, er ikke noe moro mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg