Marsmelon Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 jeg er så glad i dag! jeg og kjæresten min har vært sammen i 3 måneder i dag *Finne frem brus og feire dagen* wuhu! brus! :!: kan vi ha is og eller? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Brus boller og is Hmm, er typiskt, når man har dame, eller ikke vil ha dame.. så er det en haaaug som spriker.. men med en gang man vil ha dame er det null.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Mr.Berg, jeg ser deg. Følg med i timene! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Vel, nå er det valgfag elevbedrift, og læreren er ute første time grunnet møte. Daffe greier Noen som har noen forslag til logo for en VGS? Kom igjen, brainstorming folkens! Endret 1. september 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Brus boller og is Hmm, er typiskt, når man har dame, eller ikke vil ha dame.. så er det en haaaug som spriker.. men med en gang man vil ha dame er det null.. når noen er sammen forstår andre at ey, det må være noe bra og hente her.. sier dem som har peiling, stemmer vel muligens og... Lenke til kommentar
Shader Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Noen her som kunne sendt en Gmail invite til meg? Hadde blitt kjempe glad for det! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 På skolen nå. Skal jobbe med særemne de neste 3 timene. Det gidder jeg ikke... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 På skolen nå.Skal jobbe med særemne de neste 3 timene. Det gidder jeg ikke... Særemne har jeg ikke hatt siden ungdomskolen... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Må ikke alle ha det i vk2? Eller, du går kanskje ikke allmennfag du... Lenke til kommentar
heisand Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 SKOLE E DRIT Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Neida, skole er koselig. Hadde det ikke vært for skolen hadde ikke mitt sosialeliv vært i live... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Særemne... uff... vonde minner Jaja, fikk akkurat vite at jeg tidligst kan skoledimme 6 uker før. Det vil si at dersom NTNU starter på samme dato neste år som i år, vil jeg bli ferdig i militæret to dager etter skolestart Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 da er jeg hjemme fra skolen.. forkjølelse er no drit. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Særemne... uff... vonde minner Ja, det er ikke akkurat koselige greier... Hva skrev du om forresten? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Jejeje.. Da var søknaden min til Idol sendt. Blir morsomt, selv om jeg synger jævlig. Lovte noen venner å bli med dem. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Er det idol nå igjen? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Goophy: Kvinnelige krimforfattere - Anne Holt, Unni Lindell og Karin Fossum. Fikk 5 på prosess og innhold, og 3 på fremføring Fikk mange positive kommentarer ang. fremføringen rett etterpå, så jeg var litt uenig der. Jaja Jaja, ingen som har hatt en liknende situasjon som meg (militæret)? Hadde vært greit å vite hva som virker og ikke virker Endret 1. september 2004 av cecolon Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Back from skewl! Ble ikke tatt i mopedkontroll idag heller vettu! Nice. Idag har vi hatt to timer engelsk og to timer med Mediekommunikasjon, individ og samfunn. Kjedelig med engelsk de to siste. :\ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 jeg er så glad i dag! jeg og kjæresten min har vært sammen i 3 måneder i dag *Finne frem brus og feire dagen* Uhuh! Det minner meg på noe Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Orket ikke dra på skolen i dag. Har vondt i hele kroppen. Nå har jeg lagd meg rett-i-koppen-kakao. Mm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg