ZkedaR Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Du kan jo alltids spandere på meg en iBook ifra eBay Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Burde egentlig duge da ja har selv en BenQ FP767 (17" 16ms) jerg er veeeldig fornøyd med, så om det er en slik kan du hoppe av glede Sånn har jeg på jobb :!: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Tørr jeg nevne jeg akkurat FIKK 2 nye 17" skjermer.... EDIT: glemte en "r" på slutten Endret 1. september 2004 av haddis Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 CRT! +munnfise lyd Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Jeg vil også ha LCD, men har ikke penger i det heletatt nå, og noen dager til lønning :| så det lille jeg har tror jeg nok må spares. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Errr, er en voksen dame i klasserommet. Hun sitter bakerst og graver i neglene sine med en blyant hun fant blant alle eskene på et bord. Det er ekkelt. forøvrig, hva synes dere om min kjappe photoshop"ting" Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 jeg er så glad i dag! jeg og kjæresten min har vært sammen i 3 måneder i dag Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Good for u... Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Sitter på jobb og kjeder meg. Kan ikke de forp*lte Seagate 7200.8-diskene komme snart!! argh! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Jeg sitter forresten på et rom med åtte overflødige skjermer, i tillegg til at det er flere igjen på server-rommet. Alle CRT, 17" og 19". Jaja.. Edit: Venter enda på at Seagate Barracuda 7200.8 skal komme inn til distributør Endret 1. september 2004 av Sub-Lock Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Sitter på skolen nå. Har bedriftsøkonomi, har bestemt meg for å ikke gå inn på msn, klarer ikke jobbe da.. Håper noen svarer på spørsmålet mitt i den spørsmålstråden før kjemitimen, trenger det til rapporten min.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Edit: Jeg ble bannet i to uker pga. jeg skjelte ut en fjomp som spoilet '24' for meg. Burde vært han som fik ban'en! Det burde vært en del i forumreglementet som omhandlet spoilere. De skal markeres med "SPOILER WARNING" i emnefeltet, og skal ikke finnes henslengt i tilfeldige tråder. Det finnes svært få ting som er så forbanna irriterende som spoilere. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Jeg sitter OG har maskinvare...kjempe gøy EDIT: bytta om ti OG fra Å Endret 1. september 2004 av haddis Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Errr, er en voksen dame i klasserommet. Hun sitter bakerst og graver i neglene sine med en blyant hun fant blant alle eskene på et bord. Det er ekkelt. forøvrig, hva synes dere om min kjappe photoshop"ting" http://www.home.no/fredrikrb/mopedtrim.jpg bildet var sikkert bra.. men budskapet var teit... trim er ikke en trussel, det å kjøre i 45 derimot er en trussel.... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Bah... Skjer ingenting i medietimene for tida... Akkurat nå er læreren sjuk, og vi har fått beskjed om å høre på nettradio i to timer Jaja... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 jeg er så glad i dag! jeg og kjæresten min har vært sammen i 3 måneder i dag *Finne frem brus og feire dagen* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 bildet var sikkert bra.. men budskapet var teit... trim er ikke en trussel, det å kjøre i 45 derimot er en trussel.... dette er ikke slik jeg føler det da, om du ser etter har jeg plassert logoen til statens vegvesen nede i høyre hjørne. Dette er pga. av at det har vært 6 mopedkontroller i skien på 2 dager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Nettopp hatt kjøretime. På grunn av fritimer og sånn, trenger jeg ikke gå på skolen før 12. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Nettopp hatt kjøretime. På grunn av fritimer og sånn, trenger jeg ikke gå på skolen før 12. Hysj... Jeg sitter å har time nå...men læreren sitter å sover Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Kjedelig: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg